اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کاشمر:

اخلاص و بصیرت مردم مسئولیت مدیران را سنگین‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: پایمردی و بصیرت ملت در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان، مسئولیت مسئولان برای خدمت‌رسانی به آنان را بیش از پیش سنگین کرده است.

اخلاص و بصیرت مردم مسئولیت مدیران را سنگین‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی محمودی در دیدار با امام جمعه کاشمر از قانون انتخابات و توصیه‌های مقام معظم رهبری به عنوان شاخص عملکرد اعضای ستاد انتخابات شهرستان یاد و اظهار داشت: تمام دستورالعمل‌های ستاد انتخابات استان، طبق جدول زمانبندی در کاشمر در حال اجراست.

وی با اشاره به تایید صلاحیت 9 نامزد از میان متقاضیان شرکت در رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: تذکرات و توصیه‌های لازم در مورد چگونگی تبلیغات و بایدها و نبایدهای انتخاباتی به این افراد داده شده است.

رئیس ستاد انتخابات کاشمر تصریح کرد: هرچند جو انتخابات به طور ذاتی چالش برانگیز است، اما اجازه نخواهیم داد این شور و نشاط، به تنش در فضای انتخابات منجر شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی امام جمعه کاشمر نیز در این دیدار گفت: هر چند ملت ایران در تمام مناسبت‌ها از جمله راهپیمایی‌ها در صدد است تا پیام خود را به گوش دنیا برساند، اما انتخابات مستندترین حرف انقلاب اسلامی و رساترین فریاد ملت است.

وی از انتخابات به عنوان قوام بخش پایه‌های قدرت نظام اسلامی یاد و اضافه کرد: اوج رشد یافتگی سیاسی مردم با حضور در انتخابات به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول