اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل:

بصیرت مردم حماسه‌ای دیگر می‌آفریند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل گفت: فردا ملت ایران همچون گذشته با بصیرت و حضور همگانی خود حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

بصیرت مردم حماسه‌ای دیگر می‌آفریند

حجت‌الاسلام‌ حبیب‌الله یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: ملت ایران همواره نشان داده زمانی که نظام و کشور مورد توطئه‌‌های دشمنان قرار گرفته با حضور پرشورتر خود در صحنه مانع رسیدن دشمن به اهداف شوم خود می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام که منافع عظیم سیاسی و اقتصادی خود را با پیروزی انقلاب از دست داده مشاهده کردند از همان شروع انقلاب و به خصوص پس از پیروزی آن برای مقابله و نابود کردن کشور به هر کاری که برایشان ممکن بوده دست زده‌اند و اکنون نیز برای کاستن از حضور همگانی مردم در پای صندو‌ق‌های رأی از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند.

رئیس هیئت نظارت در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: امروز لازم است که ما همه با کمک یکدیگر، با دیدگاه وسیع و تحمل همدیگر از هر گروه و دسته‌ای که هستیم در انتخابات مجلس نهم شرکت کرده و شعور و بصیرت سیاسی خود را یکبار دیگر به رخ دشمنان خود بکشیم.

یوسفی تأکید کرد: باید به دشمنان بفهمانیم که ما اگر چه اختلاف‌ نظر و اختلاف سلیقه داریم که این خود نشانه وجود گفتمانی آزاد در جامعه اسلامی ماست، اما در حفظ انقلاب و نظام اتفاق نظر داشته و استقلال و عزت ملت و کشورمان را با هیچ چیز دیگر عوض نمی‌کنیم.

وی آغاز ساعت شروع رأی‌‌گیری را 8 صبح فردا اعلام کرد و از همگان خواست در ساعات اولیه برگزاری رأی‌گیری به همراه مدارک لازم در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول