اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 12 میلیارد ریال بودجه

فاز چهارم جاده ساحلی بابل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس، فاز چهارم جاده ساحلی بابل با اعتبار 12 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فاز چهارم جاده ساحلی بابل افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرهاد عسکری شهردار بابل در مراسم افتتاح فاز چهارم جاده ساحلی بابل به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مدیریت ترافیک درون شهری از جمله بحث‌هایی است که حاصل افزایش جمعیت و به تبع آن افزایش تردد خودروها در خیابان‌ها است و روان‌سازی و کاهش بار ترافیکی همواره در سطح مدیرت شهری مطرح بوده است.

وی با اشاره به رشد جمعیت و نیازهای روزافزون مردم به امکانات شهری افزود: ترافیک شهری از جمله موضوع‌هایی است که تاثیر بسزایی در روح و روان شهروندان داشته و سبب کاهش شادابی و طراوت در آنها می‌شود که با توجه به توسعه شهر بابل هم از نظر جمعیتی و هم از نظر شهرسازی، توجه به این مسئله امری ضروری محسوب می‌شود.

عسکری بیان داشت: افتتاح و بهره‌برداری از فازهای اول، دوم، سوم و چهارم جاده ساحلی با برخورداری از سه فاکتور مهم طرح، نظارت و اجرا توسط شهرداری از پروژه‌های متمایز شهرداری بابل است.

شهردار بابل با اشاره به مشخصات فنی پروژه فاز چهارم جاده ساحلی که حد فاصل پل محمدحسن خان تا پل محمد رسول الله(ص) درزی‌کلا است، تصریح کرد: فاز چهارم پروژه جاده ساحلی شامل زیرسازی و آسفالت به طول سه کیلومتر و عرض 12 متر با اعتباری بیش از 12 میلیارد ریال در مدت شش ماه که از محل بودجه شهرداری و عوارض شهروندان بوده به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

عسکری پروژه ترمینال برون‌شهری، کمربندی شرقی، پارک بانوان، پارک ساحلی و چهار مجتمع تجاری را از دیگر اقدامات مهم شهرداری و شورای شهر بابل دانست.

وی افزود: با وجود محرومیت‌هایی که درباره برخورداری از اعتبارات ملی مواجه هستیم موفق شدیم این پروژه را با عوارض شهروندان با حمایت شهروندان، شورای درزی‌کلا و کمانگرکلا به بهره‌برداری برسانیم. برای دستیابی به شهری زیبا و توسعه‌یافته به حمایت همه‌جانبه مردم نیاز داریم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول