اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلیجان:

مسئولان وزارت نیرو به مشکل آب دلیجان توجه ویژه داشته باشند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دلیجان خواستار توجه ویژه مسئولان وزارت نیرو به مشکل آب این شهرستان شد.

مسئولان وزارت نیرو به مشکل آب دلیجان توجه ویژه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهرداد امرایی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای کمیته بررسی آب شرب شهرستان دلیجان گفت: کمبود آب در حال حاضر به یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مردم و مسئولان دلیجان تبدیل شده است که ضروری است وزارت نیرو برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 12 روستا از روستاهای دلیجان با استفاده از بطری‌های آب معدنی آب‌رسانی می‌شوند و روستاها با مشکل شدید کمبود آب مواجه هستند.

سرپرست فرمانداری دلیجان اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی، تامین آب شرب شهرستان از طریق سرشاخه دز و حق‌آبه سد 15 خرداد ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل پارلمانی وزارت نیرو نیز گفت: هفته آینده در نشستی با حضور معاونان وزیر نیرو مشکل کمبود آب دلیجان مطرح و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

ولی‌الله قدمی افزود: وضعیت آب این شهرستان به شدت بحرانی است و باید از طریق وزارتخانه و مسئولان مربوطه برای آن چاره‌اندیشی شود.

صفدرعلی حیدری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی نیز گفت: به دلیل خشکسالی و عدم بارش باران در سال‌های اخیر تامین آب مورد نیاز روستائیان دو شهر دلیجان و محلات با مشکلاتی مواجه شده که بخشی از این مشکلات با استفاده از بطری‌های آب معدنی برطرف شده است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول