اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌‌وبلوچستان:

ارتقای شاخص‌های امنیتی موجب توسعه سیستان‌‌وبلوچستان شده است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: ارتقای شاخص‌های امنیتی در سال‌های اخیر، بسترساز رشد و توسعه همه جانبه استان را فراهم کرده است.

ارتقای شاخص‌های امنیتی موجب توسعه سیستان‌‌وبلوچستان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، حاتم نارویی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: مردم غیور و مرزدار استان بزرگترین سرمایه‌های این خطه از میهن اسلامی هستند که خدمت در این استان بزرگترین توفیق الهی برای مسئولان است.

وی افزود: استفاده صحیح از اعتبارات استانی و ایجاد زیرساخت‌ها موجب خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم استان می‌شود.

استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: استفاده از فرصت مرز و توسعه بازارچه‌های مرزی موجب ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی هرچه بیشتر در استان خواهد شد.

نارویی همچنین از امنیت به عنوان یک مؤلفه تعیین‌کننده در توسعه نام برد و بیان داشت: با ارتقاء شاخص‌های امنیتی در استان در سال‌های اخیر، بستر مناسبی برای رشد و توسعه پایدار استان فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان نیز در این جلسه تعامل و همکاری دستگاه قضا و دستگاه اجرایی را در پیشبرد اهداف توسعه و آبادانی استان مهم دانست.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ابراز امیدواری کرد با همفکری و هماهنگی بهتر دستگاه قضا و دستگاه اجرایی مشکلات استان رفع و فرصت برای رشد و توسعه و خدمتگزاری به مردم استان بیشتر از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول