اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی:

صهیونیست خطر بزرگ امنیتی برای جهان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی، صهیونیست را خطر بزرگ امنیتی برای جهان عنوان کرد.

صهیونیست خطر بزرگ امنیتی برای جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی سید کریم سجادی در جمع روابط عمومی دستگاه‌های استان پیرامون موفقیت‌های اخیر نظام اسلامی در برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد، هم از نظر شکلی و هم از نظر محتوایی اشاره کرد و گفت: در این اجلاس ،وحدت نظر نسبت به بحران سوریه ایجاد شد.

وی همچنین به دست داشتن آمریکا در اغلب کودتاهای یک‌صد ساله اخیر دنیا اشاره کرد و افزود: با همه شعارهای عوام‌فریبانه ‌آمریکا و اقدامات او که در همه کشورهای اسلامی به آدم‌‌کشی مشغول است، طرح خاورمیانه بزرگ شکست خورده و شکست های پی‌در‌پی آمریکا در عرصه‌های مختلف بعدی به پیشرفت بیداری اسلامی کمک کرده است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های خراسان‌شمالی نیز گزارشی از آموزش اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان ارائه و بر هماهنگی بین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و نهادها و سازمان‌های دولتی تاکید کرد.

سید یحیی هاشمی نژاد همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ضرورت ارج نهادن به رزمندگان و مجاهدان از منظر دین پرداخت و گفت: خداوند تاکید دارد افرادی که به جهاد پرداخته‌اند بر تشنگان فضیلت دارند و این فضیلت باید در روابط اجتماعی و قوانین نظام، جاری و ساری شود.

دوره آموزشی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی،نهادها و سازمان‌های دولتی با عنوان "مدیریت گردهمایی‌ها و همایش‌ها" در استانداری خراسان‌شمالی برگزار شد.

طی این دوره آموزشی قریب به یک‌صد نفر از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شرکت و مدیریت همایش‌ها را به صورت علمی فرا گرفتند.

این دوره آموزشی با پیگیری‌های کمیته آموزشی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و با تولیت دفتر آموزش و پژوهش استانداری، امروز با حضور مربی دوره، روح الله براتیان، برگزار شد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول