اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

اقدام‌های امنیتی سواحل گیلان تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گیلان از تشدید اقدام‌های امنیتی سواحل استان خبر داد.

اقدام‌های امنیتی سواحل گیلان تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی پیش از ظهر امروز در نشست ساماندهی سواحل گیلان بر تشدید اقدام‌های امنیتی برای برطرف کردن ناهنجاری‌ها در سواحل استان تاکید کرد.

وی تامین امنیت در سواحل استان را ضروری دانست و اظهار کرد: با توجه به مسافرخیز بودن سواحل گیلان برقراری امنیت آن جزو ضروریات است.

فرمانده انتظامی گیلان، وجود ناهنجاری‌ها در حضور ماموران پلیس را قابل قبول ندانست و از مسافران خواست دستورات پلیس را برای حفظ امنیت خود و جامعه جدی بگیرند.

وی افزود: برای پلیس به عنوان متولی تامین امنیت در جامعه پذیرفته نیست که عده‌ای با ایجاد ناهنجاری در سواحل، عرصه را برای دیگران و استفاده از موهبت الهی تنگ کنند.

قائدرحمتی، اقدام‌ها و ماموریت‌های پلیس را موجب ارتقای امنیت و سلامت جامعه خواند و ابراز کرد: بسیاری از افراد با عدم اجرای دستور پلیس جان خود را از دست داده و یا موجب از دست رفتن جان دیگری شدند.

وی بر تشدید اقدام‌های امنیتی در سواحل برای برطرف کردن رفع ناهنجاری‌ها تاکید کرد و یادآور شد: برای کسب رضایت‌مندی، کاهش تلفات و ارتقای امنیت از تمام ابزار و توان استفاده می‌کنیم.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: این ماموریت با ظرافت و دقت صورت می‌گیرد تا امنیتی فراخور مسافران و در شأن مردم در سواحل گیلان فراهم شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول