اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه خبر داد

برپایی کارگاه آموزشی نقاشی دیجیتال در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه گفت: کارگاه آموزشی نقاشی دیجیتال با هدف شناسایی علاقه‌مندان در ارومیه برپا می‌شود.

برپایی کارگاه آموزشی نقاشی دیجیتال در ارومیه

احد کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کارگاه‌های آموزش نقاشی دیجیتال توسط خانه هنرهای تجسمی در ارومیه برپا شد که در آن مبانی هنرهای تجسمی و ترکیب‌بندی رنگ و نور به دانش‌آموختگان در مدت 20 ساعت ارائه می‌شود.

وی استقبال جوانان از این کارگاه آموزشی را خوب ارزیابی کرد و گفت: در استان ما جوانان مستعد و هنرمند زیادی وجود دارد که باید شناسایی شوند.

کاظمی به برپایی نمایشگاه برای رشته‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در روزهای ابتدایی مهرماه 91 اغلب رشته‌های هنری در حال رقابت نمایشگاهی با هم هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه گفت: با توجه به پایان یافتن تعطیلات تابستانی، بسیاری از رشته‌های هنری در حال تکمیل فعالیت‌ها و تلاش‌های سه ماهه خود هستند و در روزهای ابتدایی شش ماهه دوم، برنامه‌های زیادی در سالن‌ها و اماکن فرهنگی این مجموعه اجرا می‌شود.

کاظمی به برپایی نمایشگاه عکس به نام «زمان ساکن» با موضوع تئاتر اشاره کرد و بیان داشت: برپایی این نمایشگاه هم که از 25 شهریور آغاز شده است به عکس‌های هنری از اجراهای نمایشی اختصاص دارد و به صورت تخصصی و حرفه‌ای به مقوله تئاتر و عکاسی پرداخته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه به برپایی نمایشگاه نقاشی خانم (المیرا پاشایی) در همین بازه زمانی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با نگاه نو به زوایای تازه‌ای از زندگی و تفکرهای انسان‌ها پرداخته و در گالری سبز پارک ملت ارومیه برپا است.

کاظمی به برپایی نمایشگاه عکس خادمان ضیوف الرحمن اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته حج (اول تا هفتم ذیقعده-8  شهریور تا 3 مهر) و با همکاری مدیریت حج و زیارت استان در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برپا شد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع‌های مطرح شده در این نمایشگاه به عکس‌هایی از مکه‌مکرمه، کعبه، مدینه، حجاج و زوایای پیدا و پنهان مراسم روح‌بخش حج اختصاص دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه گفت: این اداره با برنامه‌ریزی‌هایی که توسط مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طرح‌ریزی شده در شش ماهه دوم امسال حرکت‌های خوبی انجام می‌دهد که به زودی رسانه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول