اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره عکاسی غیرحرفه‌ای اصفهان سبز:

عکاسی هنری تنها نیازمند ژرف‌اندیشی در محیط پیرامون است

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره عکاسی غیرحرفه‌ای اصفهان سبز گفت: بر این اعتقاد هستم که عکاسی کار سختی نیست بلکه هنری است که تنها نیازمند دقت، اندیشه و ژرف‌نگری در محیط پیرامون است و با این تعریف از عهده همه انسان‌ها برمی‌آید.

عکاسی هنری تنها نیازمند ژرف‌اندیشی در محیط پیرامون است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سیامک تراکمه‌زاده ظهر امروز در آیین اختتامیه عکاسی غیر حرفه‌ای اصفهان سبز با اشاره به اینکه دو تفکر در شکل‌گیری این جشنواره موثر بوده است، اظهار کرد: شرایط عکاسی در دنیا امروز بسیار متفاوت است چرا که اکنون طوفان دیجیتال همه خانه‌ها را در هم نوردیده و همه به راحتی به موبایل و دوربین‌های ساده دسترسی دارند.

وی افزود: یکی از دلایل شکل‌گیری این جشنواره این بود که متوجه توانایی‌های ابزارهایی که به راحتی در دسترس ما قرار گرفته‌اند بشویم و از آنها به درستی استفاده کنیم.

مدیرخانه عکاسان اصفهان تصریح کرد: از سویی اعضای کمیته فرهنگ شهروندی مایل بودند که برای جلب‌کردن توجه مردم به زیبایی‌های شهر، جشنواره‌ای با موضوع فضای سبز اصفهان برگزار کنند و این گونه بود که با همکاری میان خانه عکاسان اصفهان و کمیته فرهنگ شهروندی برای برگزاری این جشنواره اقدام شد.

وی تاکید کرد: استقبال از این جشنواره غافلگیر کننده بود به‌گونه‌ای که تا پایان مهلت مقرر 6 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد.

تراکمه ادامه داد: این جشنواره در دو بخش دوربین‌های خانگی و موبایل برگزار شد که در بخش نخست از میان چهار هزار اثر 15 نفر و در بخش دوم از میان دو هزار اثر پنج نفر برگزیده شدند و در هر دو بخش از تعدادی نیز تقدیر می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین خانه عکاسان اصفهان اقدام به برگزاری کارگاه‌هایی در زمینه آموزش عکاسی کرد که با استقبال خوبی مواجه شد و امیدواریم با توجه به تاثیر بسیار در ارتقای دانش شهروندان در دیگر جشنواره‌ها نیز ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول