اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازاریان گناباد در محکومیت هتک حرمت به پیامبر(ص) خواستار شدند

حذف فیلم اهانت‌آمیز به ساحت قدسی رسول‌الله(ص) از پایگاه‌های اینترنتی

خبرگزاری فارس: جمعی از اصناف و بازاریان گنابادی در تجمعی که در مقابل مجمع امور صنفی گناباد برگزار شد، اهانت به ساحت قدسی حضرت محمد(ص) را محکوم کردند و خواستار حذف این فیلم اهانت‌آمیز را از پایگاه‌های اینترنتی شدند.

حذف فیلم اهانت‌آمیز به ساحت قدسی رسول‌الله(ص) از پایگاه‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد اصغریان رئیس مجمع امور صنفی ظهر امروز به نمایندگی از اصناف و بازاریان گناباد در این تجمع اظهار داشت: ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت نبی اکرم اسلام (ص) درماندگی و ضعف کفار و مستکبران در مقابل قدرت اسلام را نشان می‌دهد.

رئیس مجمع امور صنفی به نمایندگی از اصناف و بازاریان گناباد افزود: قلب همه مسلمانان جهان از این توهین جریحه‌دار شده و دشمنان اسلام باید بدانند که مسلمانان از این موضوع کوتاه نمی‌آیند.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی عوامل اصلی این اتفاق هستند، ادامه داد: در این مقطع از زمان که بیداری اسلامی منطقه و بلکه جهان را فرا گرفته است، عواقب این اقدام موهن درس بزرگ و فراموش نشدنی به استکبار جهانی خواهد داد.

اصغریان این اهانت بزرگ را به پیشگاه امام زمان(عج) تسلیت گفت و با محکوم کردن این اقدام بی خردانه و مغرضانه، حذف این فیلم اهانت‌آمیز را از پایگاه‌های اینترنتی خواستار شد.

در ادامه اصناف و بازاریان گناباد در حالی که ندای«لبیک یا رسول‌الله » سر می‌دادند ضمن حمایت از ساحت پاک و نورانی پیامبر اکرم(ص) اقدام شنیع استکبار را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز با حمل پارچه نوشته و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و لبیک یا رسول الله از حامیان و مسببان اصلی این اقدام موهن اعلام انزجار و عشق و ارادت و سرسپردگی خود را به آستان مقدس حضرت محمد (ص) ابراز کردند.

انتهای‌پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول