اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مقابل مجتمع فرهنگی مازندران

خبرنگاران و صاحبان فرهنگ توهین به پیامبر (ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: خبرنگاران و فعالان فرهنگ و هنر استان مازندران با برگزاری تجمعی اعتراض‌آمیز، توهین به پیامبر اسلام را محکوم کردند.

خبرنگاران و صاحبان فرهنگ توهین به پیامبر (ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز با همت خانه مطبوعات مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، جمعی از کانون‌های فرهنگی هنری استان و سازمان بسیج هنرمندان مازندران در اقدامی خودجوش توهین به پیامبر اسلام و رحمت را محکوم کردند.

خبرنگاران و فعالان فرهنگ و هنر استان مازندران در حالی این اقدام فیلم‌ساز ضد دینی را محکوم کردند که تمام دین‌‌داران و آزادی‌خواهان دنیا از نبی مکرم اسلام به عنوان رسول رحمت و مهربانی یاد می‌کنند.

خبرنگاران استان مازندران در این تجمع با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل یک بار دیگر نفرت و انزجار خود را از اقدام ضد اخلاقی صهیونیست‌ها و همدستانشان نشان دادند.

خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر مازندران با شعار «لا اله الا الله» و «محمد رسول‌الله» پیام صالح و دوستی دین اسلام و ملت‌‌های مسلمان را یک بار دیگر در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد استان مازندران به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش خبرگزاری فارس، خبرنگاران و فعالان عرصه فرهنگ، هنر و تئاتر در محکومیت توهین به نبی مکرم اسلام طوماری را امضا کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سخنرانی کرد.

رستم دهقان رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران نیز در این تجمع پس از سخنرانی کوتاه بیانیه محکومیت این اقدام ضد اخلاقی را قرائت کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول