اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس:

اسلام هیچ‌گاه با توهین‌های دشمنان تضعیف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس گفت: اسلام و اهل بیت (ع) با حرکات توهین‌آمیز دشمنان نه تنها تضعیف نشده بلکه موجب اتحاد و انسجام بیشتر مسلمانان می‌شود.

اسلام هیچ‌گاه با توهین‌های دشمنان تضعیف نمی‌شود

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان دهه کرامت را فرصتی برای آگاه‌سازی دینی دانست و اظهار کرد: افزایش ارتباطات معنوی با ائمه معصومین (ع) هر فردی را در راستای پیشرفت و تکامل سوق می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیر مثبت جشن‌های زیر سایه خورشید در قبال اقدامات دشمنان اسلام و جنگ نرم اشاره کرد و افزود: دشمن با اقدامات توهین‌آمیز در تخریب چهره اسلام خودش را زمین‌گیر کرده و خسارت سنگینی را می‌پردازد.

وی ادامه داد: اسلام و اهل بیت (ع) با چنین حرکات دشمنان نه تنها تضعیف نشده بلکه موجب اتحاد و انسجام بیشتر مسلمانان می‌شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه هرچه مردم بتوانند فعالیت‌های فرهنگی مذهبی را در کشور افزایش دهند موجب واکسینه‌شدن جوانان می‌شوند، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای فعالیت در عرصه‌های مجازی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تعمیق اعتقادات یکی از این اقدامات است.

وی افزود: طراحی سایت‌های اینترنتی با موضوع نشر ارزش‌های دینی و مذهبی و همچنین آگاه‌سازی، تبیین دین مقدس اسلام و معرفی اهل بیت (ع) به مهمانان به ویژه دانشجویان کشورهای خارجی در کشور نوعی از ترویج اسلام است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول