اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری راهپیمایی باشکوهی

مردم گرمسار توهین به پیامبر مهربانی‏ها را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: مردم شهرها و روستاهای مختلف شهرستان گرمسار با برگزاری راهپیمایی باشکوهی، توهین به پیامبر مهربانی‏ها را محکوم کردند.

مردم گرمسار توهین به پیامبر مهربانی‏ها را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، مردم مؤمن و متدین شهرستان گرمسار از دقایقی پیش همگام با سایر مسلمانان و مردم سراسر کشور که در روزهای اخیر راهپیمایی‏های مختلفی برگزار کردند، با حضور در تظاهراتی پرشور و باشکوه، اقدام آمریکایی ـ صهیونیستی تولیدکنندگان فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) را به شدت محکوم کردند.

این راهپیمایی از ساعت 10 صبح امروز از گلزار شهدای گرمسار به سمت مسجد جامع این شهر برگزار شد.

از آغاز این راهپیمایی در محکومیت اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) شعارهای کوبنده‏ای سر داده شد که هم‏چنان در طول مسیر ادامه دارد.

مردم شهرستان گرمسار در این راهپیمایی که در آن اقشار مختلفی از دانش‏‏آموزان، دانشجویان، خانواده‏های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و مسئولان حضور داشتند، با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای امت محمد(ص)، به پا خیز»، «اهانت و جنایت، ویژه کافران است»، «ما بنده خدا و حق‌ شناسیم، از دشمن خدا نمی‌هراسیم»، «ما ملت مسلمان، در راه دین فداییم»، «الله اکبر»، «سکوت در برابر اهانت، خیانت است، خیانت»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و . . . اقدام اخیر دنیای استکبار را محکوم کردند.

آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «جانم به فدایت یا محمد (ص)»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و . . . این اقدام موهن را محکوم کردند.

راهپیمایان گرمساری در این مراسم همچنین پرچم‏های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول