اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش بسیج هنرمندان یزد به اقدام موهن روزنامه شرق

توهین روزنامه شرق به رزمندگان دفاع مقدس غیرقابل بخشش است

خبرگزاری فارس: بسیج هنرمندان یزد در واکنش به اقدام موهن روزنامه شرق گفت: توهین این روزنامه به رزمندگان فداکار و ایثارگر دفاع مقدس غیرقابل بخشش است.

توهین روزنامه شرق به رزمندگان دفاع مقدس غیرقابل بخشش است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان استان یزد، بسیج هنرمندان استان یزد در اعتراض به اقدام موهن و سخیف روزنامه شرق بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ای امت رسول‌الله اکنون و در چنین شرایطی هر کس یک قدم عقب بماند، خسرانی بزرگ کرده است، از فساد جلوگیری کنید، جوانان حزب‌الله حافظ خون شهیدان باشید و از اقدام جوانان منحرف جلوگیری کرده و آنها را هدایت کنید و جامعه را با قاطعیت بسازید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این روزها جوانان ایران اسلامی همگام با سایر مسلمانان غیور جهان، فریاد اعتراض خود و همه آزادی‌خواهان را به گوش منحرفان و کینه‌توزان نظام استکباری می‌رسانند و در داخل کشور نیز برخی بداندیشان غافل پا روی حقایق  گذارده‌اند و این بار رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس، هدف دست‌اندرکاران روزنامه شرق غرب باور قرار گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به راستی اینان حقیقت را نمی‌بینند، هنوز نفهمیده‌اند سربندهای یا زهرا (س) چراغ راه رزمندگان جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود.

در این بیانیه آمده است: اگر رزمندگان ما اهل بصیرت و آگاهی نبودند،امروز ما آزادانه زندگی نمی‌کردیم. تا کجا می‌خواهید از سیاست‌های پلید استعمارگر پیر(انگلیس)، رژیم خبیث آمریکا و اسرائیل پیروی کنید.

در این بیانیه همچنین آمده است: یک لحظه به خود بیایید و بدانید این اقدامات ضد ارزشی و جاهلانه هیچگاه از ارزش فداکاری‌های دوران هشت ساله دفاع مقدس نخواهد کاست بلکه ارزش آن را بالاتر خواهد برد.

در این بیانیه همچنین آمده است: آیا ندیدید مسلمانان جهان در پاسخ به فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی بر ضد پیامبر اعظم (ص) چه پاسخ قاطع و دندان شکنی دادند و صفوف اتحادشان را متحدتر ساختند، پس بدانید توهین به رزمندگان غیور و از جان گذشته هشت سال دفاع مقدس، گناهی نابخشودنی است و هرگز ملت ایران به ویژه هنرمندان بسیجی  از حق شهدا و رزمندگان افتخارآفرین خود نخواهند گذشت و این عمل را به شدت محکوم می‌کنند.

بسیج هنرمندان استان یزد در این بیانیه از مسئولان شورای نظارت بر مطبوعات و وزیر ارشاد قدردانی کرده و به پاس تعطیلی روزنامه شرق از آنها می‌خواهد تا با این گونه اقدامات رذیلانه و ضد فرهنگی با قاطعیت کامل برخورد کنند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول