اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارشنبه این هفته

دماوندی‏ها در محکومیت توهین به پیامبر راهپیمایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه دماوند از برگزاری راهپیمایی مردم این شهرستان در محکومیت رفتار استکبار در توهین به پیامبر رحمت در روز چهارشنبه این هفته خبر داد.

دماوندی‏ها در محکومیت توهین به پیامبر راهپیمایی می‌کنند

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این راهپیمایی با حضور حداکثری مردم شریف، ولایی و شهیدپرور شهرستان دماوند برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: یکی از تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص رفتارهای اهانت‏آمیز آمریکایی ـ صهیونیستی، شعله‏ور نگه داشتن آتش خشم مسلمانان نسبت به توهین‏کنندگان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) است.

علاءالدینی اضافه کرد: با توجه به این فرمایش اکید معظم‏له، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصمیم به برگزاری راهپیمایی در نقاط مختلف این استان در ایام از پیش تعیین ‏شده گرفت.

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: در این راهپیمایی‏ها شاهد حضور مجامع صنفی، گروه‏های دانشجویی، تشکل‏های دانش‏آموزی، انجمن‏های بانوان، روحانیان مبارز و سایر اقشار جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: روزی که برای شهرستان دماوند در نظر گرفته شد، چهارشنبه هفته جاری است و مردم ولایی این شهرستان در این روز از میدان «17 شهریور» دماوند حرکت خود را آغاز می‏کنند و در میدان «قدس» این راهپیمایی را خاتمه می‏دهند.

علاءالدینی اضافه کرد: برای شکوه هر چه بیشتر این تجمع اعتراض‏آمیز و محکوم کننده استکبار جهانی در شهرستان دماوند، مراتب از طریق رسانه‏های جمعی به مردم اطلاع‏رسانی شده است.

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: این حرکات موهن طراحی شده توسط دستگاه استکباری ذره‏ای از عشق، علاقه و ارادت مسلمانان به نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) ایشان نخواهد کاست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول