اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

دشمن به دنبال استحاله فرهنگی در جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: دشمن برای استحاله فرهنگی جهان اسلام همه ابزارهای خود را به میدان آورده و با همه توان خود می‌کوشد.

دشمن به دنبال استحاله فرهنگی در جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری پیش از ظهر امروز بعد از راهپیمایی که به مناسبت محکومیت فیلم موهن و ضداسلامی در ارومیه برپا شد، اظهار داشت: مخالفان و طاغوتیان زمان از قدرت مسلمانان به معنای واقعی کلمه به ستوه آمده‌اند از این رو با به کار بستن شیوه‌های تبلیغی مختلف این هدف را دنبال می‌کنند که جوانان را از این دین الهی بیزار کنند، حال آنکه این نیت شوم به جایی نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه می‌خواهند از حضرت محمد (ص) یک چهره خشن در اذهان عمومی ترسیم کنند، ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم تاکید کرده است که حضرت محمد (ص) رحمت عالمیان است بنابراین باید برای شناخت واقعی ایشان بکوشیم.

وی اضافه کرد: اقدامات شیطانی مختلف از جمله ترسیم کاریکاتور و انتشار آن در فضای مجازی، آتش‌زدن قرآن کریم توسط یک کشیش‌نما، نگارش کتاب آیات شیطانی و ده‌ها حرکت مذموم دیگر را شاهد هستیم که باید دلایل ارتکاب چنین حرکت‌هایی را ریشه‌یابی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از بزرگترین کانون‌های هدف در جهان کنونی، ایران اسلامی است، اظهار داشت: بعد از اینکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید ایادی استکبار جهانی با سیاست تزویر و زور به میدان آمد ولی در این حوزه ناکام ماند.

نیساری حرکت دیگر فرعونیان زمان را تحمیل هشت سال جنگ بر ملت کشور ما عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن با ترتیب‌دادن این جنگ، به دنبال این هدف بود که یک حکومت فاقد استراتژی و ساختار اسلامی در کشورمان ایجاد شود ولی این توطئه نیز خنثی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه فتنه 88 نیز به صورت هوشمندانه برای براندازی یک حکومت اسلامی بزرگ طراحی شده بود، اظهار داشت: دشمن برای همه مسائل کشور برنامه‌ریزی کرده و با سیاست جلو آمده بود ولی چون از رهبری و نفوذ ایشان غافل بود این دسیسه نیز شکست خورد زیرا ملت بزرگ ایران با سکانداری مقام معظم رهبری مقابل همه مخالفان و معاندان ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول