اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی:

رعایت نکردن حجاب ضربه فرهنگی به اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی گفت: عدم رعایت حجاب به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه فرهنگی می‌زند و در واقع خدمت به دشمنان اسلام است.

رعایت نکردن حجاب ضربه فرهنگی به اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره ولی نوروزی صبح امروز در یادواره شهدای چایپاره که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و بانوان بسیجی در مجتمع فرهنگی هنری چایپاره برگزار شد، به تبیین اهداف شهدا در مقابله با دشمنان و حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و اسلام پرداخت و اظهار داشت: شهدا با نثار جان عزیز خود درس آزادگی و شجاعت به ما دادند و در سایه همین جانبازی‌ها و شهادت آنان است که امروز ملت ما با اقتدار و سرافرازی در جهان حکومت می‌کنند.

وی رعایت حجاب اسلامی را یکی از واجبات دینی و شرعی زنان جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر زنی در جامعه اسلامی حجاب خود را رعایت نکند در حق شهدا خیانت کرده است.

نوروزی تصریح کرد: در صورت عدم رعایت حجاب توسط بانوان این افراد به دشمنان اسلام و انقلاب که هدفشان برداشتن حجاب اسلامی است، خدمت کرده‌اند.

وی با اشاره به تبعات منفی بدحجابی، گفت: بانوانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند از نظر فرهنگی به انقلاب و اسلام ضربه می‌زنند.

نوروزی با بیان اینکه حجاب در بعد فردی می‌تواند موجب آرامش روانی افراد و در بعد خانوادگی باعث تحکیم پیوند خانواده و سبب صمیمیت و اعتماد زوجین شود، اظهار داشت: حجاب به انسان حرمت می‌بخشد و در مبارزه با نفس به او کمک می‌کند و ارزش‌های انسانی مانند عفت، حیا، متانت و شخصیت را حفظ می‌کند.

در پایان این یادواره یکی از مداحان اهل بیت در شأن و مقام شهدا روضه‌خوانی کرد و سپس با اهدای جوایزی از چند تن از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول