اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دشتی:

زمینه‎های ترویج عفاف و حجاب در مدارس فراهم شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت: زمینه‌های لازم برای ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس شهرستان دشتی بویژه مدارس دخترانه فراهم شود.

زمینه‎های ترویج عفاف و حجاب در مدارس فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حسین زارعی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در دبیرستان شبانه‌روزی اشراق خورموج اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند این هستیم که با آگاه‎سازی جوانان و نوجوانان آنان را در برابر توطئه‎های دشمنان بیمه کنیم و حجاب یکی از موارد مهمی است که باید به صورت فرهنگ در فرزندان ما نهادینه شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان در جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‎کوشند با ترویج فرهنگ غرب و با نفوذ در جوانان و نوجوانان ما به اهداف شوم خود دست یابند و حذف حجاب و رواج بدحجابی یکی از این ترفندها است.

زارعی ادامه داد: مقابله با توطئه‎های دشمنان باید از مدارس آغاز شود و دانش‎آموزان را از حیله‎ها و اهداف دشمنان و راه‎های مقابله با این حیله‎ها آگاه کنیم.

مدیر آموزش و پرورش دشتی اظهار داشت: آموزش و پرورش در مدارس شهرستان دشتی نسبت به برپایی نماز جماعت اول وقت و توجه به فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس تاکید زیادی دارد و امیدواریم با همکاری مدیران و معلمان این امر به صورت مطلوب محقق شود.

زارعی افزود: در دبیرستان شبانه‎روزی اشراق بیش از 200 نفر از دانش‎آموزان روستاهای مناطق محروم شهرستان دشتی مشغول به تحصیل هستند.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه شش غرفه شامل، جدیدترین طرح‎های چادر و ماکت‎هایی از پوشش اسلامی ایجاد شده است.

زارعی اضافه کرد: همچنین یک غرفه کتاب با 60 جلد با موضوع عفاف و حجاب، عکس و حجاب راه‎اندازی شده است و این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید دانش‎آموزان مدارس شهرستان دایر است.

مدیر آموزش و پرورش دشتی تصریح کرد: عفاف ریشه و سرچشمه حجاب است و حجاب باعث عزت و سربلندی بانوان است.

زارعی اکران فیلم آمریکایی و صهیونیستی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را محکوم کرد و افزود: اکران اخیر این فیلم موهن با توهین به پیامبر اسلام(ص) موجب وحدت بیشتر مسلمانان و منفورتر شدن چهره پلید آمریکا در بین مسلمانان در جهان خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول