اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا:

دولت با بدحجابی برخورد جدی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه صومعه‌سرا گفت: دولت باید برای برخورد جدی و قانونی با افراد بدحجاب آزادی بیشتری به ارگان‌های انتظامی کشور دهد تا بساط بدخواهان برچیده شود.

دولت با بدحجابی برخورد جدی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی عصر امروز در همایش تجلیل از زنان ایثارگر در مصلای این شهرستان با اشاره به توسعه نظامی کشور اظهار کرد: ایران امروز با توسعه در حوزه ساخت سلاح و دستاوردهای نظامی از جمله کشورهای مقتدر منطقه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران در شرایط بد منطقه‌ای و اقتصادی قادر به طی کردن راه‌های سخت توسعه و پیشرفت‌های علمی و نظامی شده است، گفت: این امر مانع از دیدگان طمع‌آلود دشمنان بر تمامیت ارضی و ملی کشورمان شده است.

امام جمعه صومعه‌سرا دستاوردهای اخیر ایران در زمینه نظامی را نشانه اقتدار و استقامت جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: در چنین شرایطی حتی فکر تجاوز غرب به ایران در اذهان آنها نیز نمی‌گنجد.

وی رمز موفقیت امروز ایران اسلامی را مقاومت‌های زنان و مردان ایثارگر انقلاب اسلامی و دوران هشت سال جنگ تحمیلی برشمرد و اذعان کرد: شهدا راهی را برای استقرار نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفتند که پایه‌های استوار آن راه‌های نفوذ بر دشمن را کور کرده است.

صدیقی با بیان اینکه به یاد شهدا بودن و حضور در برنامه‌های مربوط به شهدا افتخاری بزرگ برای هر مسلمانی است، خاطرنشان کرد: شهدا با اهدای خون خود آبروی اسلام و نظام را خریدند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: دفاع مقدس با آرمان‌های نهفته در سینه شهدا رقم خورد.

امام جمعه صومعه‌سرا با توجه به اهمیت و ضرورت وظیفه زن در خانواده یادآور شد: زنان باید کانون خانواده‌ها را بر مبنای اسلام حفظ کنند.

وی افزود: خانه‌داری زن در یک خانوده مهم نیست بلکه زنان باید قادر و ماهر به خانواده‌داری باشند.

صدیقی به جو افکنی و تخریب نظام جمهوری اسلامی از طرف برخی افراد و جریان‌های برگرفته از فرهنگ غرب اشاره کرد و متذکر شد: نادانی و کم‌بصیرتی در برخی افراد نباید مانع از ادامه راه شهدای جنگ تحمیلی شود.

وی بی‌عفتی برخی زنان در جامعه امروز را از جمله این مباحث انحرافی ذکر کرد و یادآور شد: بنیان خانواده‌ها در راستای قرار گرفتن در حیطه حسادت ضعیف و تخریب می‌شود.

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برخی زنان در جامعه به قدری بی‌عفت شده‌اند که با نصیحت و یا تذکر کلامی اقدام به تخریب نظام و فعالان آن می‌کنند.

وی بدحجابی در جامعه اسلامی را یک جرم و مرتکبان آن را مجرم خواند و افزود: دولت باید برای برخورد جدی و قانونی با افراد بدحجاب آزادی بیشتری به ارگان‌های انتظامی کشور دهد تا بساط بدخواهان برچیده شود.

صدیقی خاطرنشان کرد: تا زمانی که زنان محجبه و عفیف در ایران اسلامی به صورت متحد و اسلام‌خواه وجود دارند، دشمنان خواب براندازی نظام را با خود به گور می‌برند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول