اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره):

حفظ حجاب اسلامی توصیه همه شهیدان به خواهران است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) با اشاره به اهمیت حجاب گفت: حفظ حجاب اسلامی توصیه همه شهیدان به خواهران مومن است.

حفظ حجاب اسلامی توصیه همه شهیدان به خواهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش و همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس که یادآور روزهای دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، نمایشگاه گوهر مستور با حضور مسئولان در باقرشهر افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: وقتی به وصیت‌نامه‌های شهدا مراجعه می‌کنیم، می‌بینیم که یکی از توصیه‌های آنان به خواهران خود و همه بانوان جامعه اسلامی حفظ حجاب است، در این راستا در روزهایی که یادآور دلاوردی‌های رزمندگان اسلام در دفاع از اسلام و قرآن است با همکاری خواهران بسیجی نسبت به برگزاری نمایشگاه گوهر مستور اقدام شد.

علیرضا باشتنی یکی از اهداف مهم از برگزاری نمایشگاه گوهر مستور را آشنایی هر چه بیشتر دختران و شهروندان با اهمیت حفظ حجاب در اسلام و جامعه اعلام کرد و افزود: رعایت حجاب سفارش اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تمام بزرگان دین است و رزمندگان اسلام در وصیت‌نامه‌های خود و در حساس‌ترین لحظات عمر خود در شب‌های عملیات بر حفظ حجاب و عفاف تاکید داشتند.

وی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مهم‌ترین وظیفه همه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: در این زمینه خانواده‌ها نقش ویژه‌ای دارند زیرا عفاف و حجاب، یکی از عناصر اساسی و اصولی فرهنگ جامعه اسلامی ماست و بدون شک یکی از ضروریات دین اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر نیز ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها، عامل ترویج فریضه حجاب و عفت می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌الله سمیعی در ارتباط با اهمیت رعایت حجاب عنوان کرد: هر لحظه که خانمی حجاب را رعایت می‌کند در حال عبادت است و نزد خداوند متعال ماجور است و هر لحظه که خانمی بی‌حجابی یا بدحجابی را در جامعه ترویج می‌کند، در حال معصیت است و مورد غضب خداوند قرار می‌گیرد.

این گزارش حاکی است، این نمایشگاه توسط ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) و بسیج خواهران یکی از حوزه‌های این ناحیه و با مشارکت روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر تا پایان هفته دفاع مقدس در بلوار سی متری امام خمینی (ره) مقابل مسجد جامع ولی‌عصر (عج) برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا ساعت 18 از این نمایشکاه بازدید کنند. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول