اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهربابک در مجلس:

باید ریشه بدحجابی خشکانده شود

خبرگزاری فارس: نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث مسائل فرهنگی به ویژه بدحجابی‌ها همه باید دست به دست یکدیگر دهیم و ریشه این مسائل را نابود کنیم.

باید ریشه بدحجابی خشکانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، سردار حسین فتاحی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان به مناسبت نخستین روز از هفته نیروی انتظامی با محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) و تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: یکی از برکاتی که خداوند به ملت ایران اعطا کرد، این بود که ما بتوانیم در دولت اسلامی خدمتگزار مردم باشیم.

وی افزود: لباسی که به تن دارید، لباسی مقدس و ارزشمند است، زیرا از این لباس در راستای تقویت حکومت اسلامی استفاده می‌شود به ویژه نیروی انتظامی که برای ایجاد امنیت در جامعه تلاش می‌کند.

فتاحی عنوان کرد: نخستین وظیفه یک حکومت و یک مجموعه ایجاد نظم و امنیت است، اگر امنیت وجود نداشته باشد، هیچ چیز در جای خود نمی‌ماند و همه چیز وابسته به امنیت است.

وی تصریح کرد: اگر میلیون‌‌‌ها انسان در کشور بدون دغدغه و با آرامش شب را صبح می‌کنند، به واسطه امنیتی است که سربازان اسلام به وجود آورده‌اند.

نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: امنیت یک امر ضروری است و در همه زمینه‌ها کارآیی دارد، در زمینه فرهنگ اگر امنیت نباشد، فرهنگ شکل نمی‌گیرد، لذا همه چیز وابسته به امنیت است و این جا‌ست که جایگاه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی مشخص می‌شود.

وی افزود: امنیت یک مقوله اجتماعی است و صرفا وظیفه نیروی انتظامی نیست که امنیت را در جامعه برقرار کند، بلکه نیروی انتظامی یک یگان ویژه‌ای در اختیار مسئولان جمهوری اسلامی است تا در مواقع لزوم برای ایجاد نظم و امنیت از آن استفاده کنند، همه‌ افراد و مسئولان در ایجاد نظم و امنیت جامعه نقش دارند.

فتاحی ابراز داشت: اگر اتفاقاتی در گوشه‌ای از شهر یا کشور رخ دهد و نیروی انتظامی مطلع نمی‌شود، مقصر کسانی هستند که این اتفاقات را به نیروی انتظامی گزارش نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث مسائل فرهنگی به ویژه بدحجابی‌ها همه باید با هم دست به دست یکدیگر دهیم و ریشه این مسائل را نابود کنیم.

نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی امنیت را یک امر نسبی دانست و گفت: در هیچ کشوری امنیت به صورت 100 درصد نیست.

وی با ذکر بیان برخی از رشادت‌های شهدای نیروی انتظامی و شهدا دفاع مقدس اذعان داشت: عراق تمام کسانی را که می‌توانستند وارد جنگ با ایران کرد و ملت ایران تنها با ایمان عشق به اسلام و ولایت در مقابل عراقی‌ها ایستادگی کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول