اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان اداره کل ورزش مازندران:

برگزاری نخستین گردهمایی سمن‌ها با پیام آیت‌الله جوادی آملی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری نخستین گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد جوان حوزه عفاف و حجاب با عنوان «رایحه نجابت» با پیام آیت‌الله جوادی آملی خبر داد.

برگزاری نخستین گردهمایی سمن‌ها با پیام آیت‌الله جوادی آملی

روح‌الله معافی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت:‌ نخستین گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد جوان حوزه عفاف و حجاب با عنوان «رایحه نجابت» با پیام آیت‌الله جوادی آملی درروزهای دوازدهم و سیزدهم مهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در مجتمع آموزشی و رفاهی سرلشکر شهید آب‌شناسان، گفت:‌ 200 نفر از جوانان فعال حوزه عفاف و حجاب در این همایش حضور می‌یابند.

معافی با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه این همایش، متذکر شد:‌ وزیر ورزش در حاشیه این برنامه از چند پروژه ورزشی در سطح استان هم بازدید می‌کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد:‌در این همایش از بانوان ورزشکار محجبه که با حجاب اسلامی در میادین ورزشی حاضر شده‌اند تجلیل می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در این همایش مازندران میزبان افتتاحیه نخستین اجرای سرود زنده با افق 1404 با ترویج فرهنگ بومی استان است، خاطرنشان کرد: اجرای تئاتر تکه شرف به مدت 75 دقیقه که به بررسی وضعیت حجاب در سال 1360 می‌پردازد از دیگر برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول