اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه نخست سال جاری صورت گرفت

اجرای 1200 کیلومتر خط‌کشی محورهای خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از اجرای یکهزار و 260 کیلومتر خط‌کشی محورهای این استان طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

اجرای 1200 کیلومتر خط‌کشی محورهای خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی، محمد مشتری اظهار کرد: طی شش ماه گذشته 44 دستگاه چراغ‌های پلیس مجازی، 9 هزار عدد رفلکتور برای آرام‌سازی تقاطع‌ها و نقاط پرحادثه، 65 نقطه شامل 620 متر سرعت‌گیر در مناطق مسکونی و تقاطع‌های فرعی و 414 عدد بنر ایمنی تهیه و توسط این اداره نصب شد.

وی با بیان اینکه در این دوره 12 کیلومتر شبکه روشنایی باباامان احداث و تکمیل شد، افزود: 598 متر مربع خطوط عابر پیاده و جزیره‌ها در پلیس راه‌ها و دور برگردان‌ها، 40 تقاطع شامل 221 متر مربع فلش در تقاطع‌ها و 42 مورد شامل 138 متر مربع خط نوشته برای آرام‌سازی مناطق مسکونی و نقاط پرحادثه اجرا شده است.

مشتری تصریح کرد: 23 نقطه خطوط عرضی اکستروژن برای آرام‌سازی تقاطع‌ها و نقاط پرحادثه و هشت هزار و 219 عدد تابلوهای اخطار و انتظامی توسط این اداره طی شش ماه گذشته نصب و اجرا شده است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول