اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

خط‌کشی میان مردم و استانداری اصفهان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: هیچ گونه خط‌کشی برای مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف از فعالیت مدیریت استان وجود ندارد و مشارکت سیاسی مردم در تمام بخش‌های استان بالا است.

خط‌کشی میان مردم و استانداری اصفهان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیران مدرسه‌ساز بدون شک از افراد نیک‌اندیش هستند که به عظمت، ارتقا و آینده کشور و دانش‌آموزان می‌اندیشند و دغدغه پیشرفت کشور را دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، ادامه داد: هفته دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ زرین کشور را به خود اختصاص داده است و این هفته بدون شک یکی از صفحات ممتاز تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز الگو و نمونه کاملی از انسانیت هستند، تصریح کرد: امیدوار هستیم که هر ساله شاهد رشد دستاورد‌های مختلف این افراد در عرصه‌های مختلف کشور و به ویژه استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خیران انسان‌های متکاملی هستند که در حال حاضر به درجه انسانیت و تکامل رسیده‌اند، اضافه کرد: مجموعه خیران مدرسه‌ساز با تمام وجود خود و از روی عشق و علاقه در حوزه مدرسه‌سازی قدم بر می‌دارند و تمام مدارس ساخته شده توسط این افراد استاندارد است.

ذاکر اصفهانی به وجود تمام زیرساخت‌های آموزشی مورد نیاز در مدارس خیر‌ساز اشاره و تاکید کرد: همچنین در جشن امسال مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، خیران فعال در حوزه مدرسه‌سازی متعهد به پرداخت 35 میلیارد تومان برای ساخت مدارس در استان شده‌اند.

وی با بیان اینکه در صورت نبود خیران در سطح استان بسیاری از کار‌های ما در بخش‌های مختلف بر روی زمین می‌ماند، افزود: مشارکت سیاسی تنها به مباحثی مانند انتخابات مجلس و رئیس جمهور اختصاص ندارد بلکه مشارکت سیاسی باید در تمام بخش‌های مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، کمک به محرومان و حمایت از افراد آسیب‌دیده وجود داشته باشد.

استاندار اصفهان مشارکت سیاسی را پرداختن و تصمیم‌گیری برای تمام مسائل کلان جامعه دانست و گفت: در صورتی که مردم را در تمام بخش‌های جامعه مشارکت بدهیم، اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها به جدیت پیش می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که بخواهیم مشارکت مردم را از بخش‌های مختلف جامعه جدا کنیم کار نظام با مشکل مواجه می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر مشارکت مردم در تمام بخش‌های استان بالا است و هیچ گونه خط‌کشی برای مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف از فعالیت مدیریت استان وجود ندارد.

ذاکر اصفهانی به ارتباط بالای مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی استان با بدنه اجتماعی اشاره کرد و افزود: وجود این مشارکت سبب انسجام ملی در بخش‌های مختلف می‌شود و این انسجام ملی سبب ارتقای کشور در بخش‌های مختلف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و این ظرفیت‌ها باید برای بسط و توسعه استان حفظ شود، تصریح کرد: یکی از شاخص‌های توسعه در کشور به حوزه تعلیم و تربیت اختصاص دارد و در حال حاضر در این بخش شرایط خوبی بر استان حاکم است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان از رتبه و جایگاه خوبی در زمینه مباحث آموزشی در سطح کشور برخوردار است، ادامه داد: ما نیامده‌ایم که مهم باشیم بلکه آمده‌ایم تا مفید باشیم و خیران مدرسه‌ساز نیز آمده‌اند تا برای رشد و پیشرفت استان تلاش کنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول