اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

مشکلی با شجاعی ندارم/ از خط و نشان کشیدن دوری می‌کنم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلی با سید رمضان شجاعی نماینده دیگر مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ندارم.

مشکلی با شجاعی ندارم/ از خط و نشان کشیدن دوری می‌کنم

محمد دامادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود در پاسخ به این سئوال که تا چه حد در عزل و نصب‌ها مشارکت دارید، اظهار داشت: هیچ‌گاه در عزل و نصب‌ها ورود پیدا نمی‌کنم و اگر مشورتی شود، استقبال می‌کنم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عزل و نصب‌ها در حیطه اختیارات نماینده نیست و وظیفه من تعریف شده است.

وی درباره انتصاب سید علی حجازی شهردار سابق به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های مازندران افزود: در انتصاب حجازی به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری‌ها دخالتی نداشته و شخص استاندار به عنوان مقام عالی قوه مجریه با نظر خود و فارغ از هرگونه جریانی حجازی را به این سمت منصوب کرد.

دامادی در پاسخ به سئوال درباره ارتباط وی با دیگر نماینده ساری تصریح کرد: بنده استفاده کردن از این نوع ادبیات که بخواهیم نمایندگان برای هم خط و نشان بکشیم را صحیح نمی‌دانم و از آن دوری می‌کنم.

این مسئول متذکر شد: ما نمایندگان از شرق تا غرب استان در حال تعامل هستیم تا وحدت و اتفاق نظر روی مسائل و مشکلات استان داشته باشیم و به اسم استان مازندران مشکلات را حل کنیم.

دامادی در پایان اذعان داشت: همه مدیران در خدمت نمایندگان و همه نمایندگان در خدمت مدیران و همگی ما سرباز ولایت فقیه هستیم ضمن اینکه باید با کمک و همیاری بدهکاری خود به مردم را پس بدهیم.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول