اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی خودجوش

اصناف و بازاریان برازجان هتک حرمت به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: اصناف و بازاریان برازجان در حرکتی خودجوش هتک حرمت به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند.

اصناف و بازاریان برازجان هتک حرمت به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان پیش از ظهر امروز بازاریان برازجان در حرکتی خودجوش با تعطیلی مغازه‌های خود هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص) را محکوم و انزجار خود را از دنیای استکبار اعلام کردند.

در ادامه این حرکت خودجوش مردمی، بازاریان، اتحادیه‌ها و مجمع امور صنفی برازجان با صدور بیانیه، نصب پلاکارد، بنر و پارچه این حرکت شنیع عوامل امریکا و صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

تجمع بازاریان در مسجد جنت برازجان و دیدار با امام جمعه شهر برازجان از برنامه‌هایی بود که با حضور جمع کثیر بازاریان و مردم صورت پذیرفت.

مسئول بسیج اصناف شهرستان دشتستان در حاشیه این مراسم در جمع بازاریان گفت: استکبار به رهبری آمریکا و هدایت صهیونیسم جهانی همواره به دنبال تضعیف اسلام و وارد کردن لطمه به این دین الهی است چون اسلام را مهم‌ترین مانع در مسیر اهداف استکباری خود می‌دانند.

اکبر حاجیانی اظهار داشت: آمریکا خود می‌داند که تنها دینی که می‌تواند انسان را به کمال برساند اسلام است و همواره به دنبال این است که به هر بهانه‌ای اجازه ظهور و بروز را به پیروان اسلام ندهد و به هر شکل آن را در خانه‌ها محبوس کند.

وی با بیان اینکه حرکات دشمنان همواره وحدت مسلمانان را به دنبال داشته است، افزود: دشمنان اسلام عزیز و دنیای استکبار اقدامات نظامی و تبلیغاتی، غرب و استکبار به سرکردگی آمریکا هرگز نتوانستند چهره واقعی اسلام را خدشه‌دار کنند و همه اقدامات شیطانی آنان موجب اتحاد و همبستگی بیشتر مسلمانان شد.

حاجیانی خاطر نشان کرد: در کنار بیداری اسلامی، نقش حمایتی مسلمانان در سراسر جهان از پیامبر بزرگ اسلام (ص) و محکومیت این توهین نابخردانه، توطئه دشمن را نقش بر آب کرده و همه ایادی استکبار متوجه شده‌اند که اسلام دین زنده و پوپایی است.

وی ادامه داد: اصناف و بازاریان شهر برازجان نیز همانند تمامی مردم مسلمان جهان از این حرکت موهن متأثر شده و دلشان به‌ درد آمده و از ابتدای این حرکت نابخردانه و قبیح دشمنان اسلام آن‌ را محکوم کرده‌اند.

مسئول بسیج اصناف شهرستان دشتستان عنوان کرد: این قشر نیز با این حرکت انزجار خود را از اقدام شنیع دشمنان اسلام ابراز کردند تا به آنان بفهمانند که همه اقشار و گروه‌های جامعه اسلامی بیدار هستند و در مقابل توطئه‌های آنها آگاهانه خواهند ایستاد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول