اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بستکی‌ها خواستار مجازات عاملان ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر (ص) شدند

خبرگزاری فارس: جمع کثیری از مردم شهرستان بستک در اعتراض به ساخت و انتشار فیلم توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) راهپیمایی کردند و خواستار مجازات عاملان ساخت این فیلم شدند.

بستکی‌ها خواستار مجازات عاملان ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر (ص) شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، راهپیمایی مردم بستک همزمان با سایر شهروندان هرمزگانی در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی علیه پیامبر مکرم اسلام (ص) برگزار شد و تظاهرات‌کنندگان این حرکت آمریکایی - صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم با این راهپیمایی اعتراض‌آمیز نشان دادند اهانت به پیامبران، قدیسان و افراد مورد احترام ادیان و مذاهب، عملی است که هیچ مکتب و مرامی آن را نمی‏پذیرد.

مردم شهرستان بستک با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و با سر دادن شعارهایی همچون «لبیک یا محمد»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» و ... خشم خود را نسبت به اهانت استکبار جهانی نشان دادند.

همچنین ندای‌ «لا اله الا الله» و «محمد رسول‌الله» راهپیمایان بستکی در این شهر طنین‌انداز شد.

مردم بستک در این راهپیمایی ضمن ابراز انزجار از آمریکای جنایتکار و رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را به رخ بدخواهان و منافقان کشیدند.

در پایان این راهپیمایی شرکت‌کنندگان با خواندن قطعنامه‌ای در پنج بند انزجار خود را از دسیسه‌های دشمنان اسلام با الله‌اکبر فریاد زدند.

در این قطعنامه آمده بود: اقدام ضد انسانی ایادی استکبار جهانی در پخش فیلم موهن نسبت به جایگاه والای پیامبر اعظم اسلام (ص) توهین به همه انبیا، ادیان و مذاهب است و بدون شک برای ایجاد اختلاف میان پیروان ادیان الهی و ضربه زدن به اصل دین‌مداری طراحی و اجرا شده است و قطعاً ایشان پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند و پیرو شیطان هستند.

مردم بستک همچنین خواستار صدور قطعنامه بین‌المللی و عذرخواهی رئیس‌جمهور آمریکا که در سخنرانی خود مدعی حمایت از دین اسلام بود، شدند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد منصوری امام جمعه شهرستان بستک ضمن تشکر از حضور مردم و محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: نبی اکرم نقطه اشتراک همه مسلمین جهان است و این اهانت به کوری چشم دشمنان اسلام موجب اتحاد و انسجام امت اسلامی شد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول