اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سنندج:

هتک حرمت به ساحت پیامبر(ص) نشانه زبونی دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه سنندج گفت: هتگ حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام نشانه ترس و زبونی دشمنان اسلام از دین اسلام و گسترش جهانی آن است.

هتک حرمت به ساحت پیامبر(ص) نشانه زبونی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی بعدازظهر امروز در همایش زنان ایثارگر در سنندج، ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم(ص) توسط فیلمساز آمریکایی، اظهار کرد: خشم جهان اسلام نسبت به نمایش فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) نشان داد که ملت‌های مسلمان جهان با تمامی توان پای ارزش‌ها و اعتقادات دینی خود ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی‌های مختلف در سراسر کشور به منظور محکوم کردن این اقدام وحشیانه نشانه عمق بصیرت و دشمن شناسی این ملت است.

وی با بیان اینکه هتک حرمت به ارزش‌های اسلام چیزی نیست که مسلمانان به آسانی و سهولت از کنار آن بگذرند، تصریح کرد: مسلمانان جهان در سراسر جهان با خروش خود به دشمنان ثابت کردند که در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و مقدسات دینی خود از هیچ ابرقدرتی ترسی ندارند.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج از ملت ایران به عنوان ملتی بیدار و همیشه در صحنه نام برد و افزود: مردم ایران اسلامی هر زمان و در هر کجا کشور و نظام را در خطر دیدند با تمام وجود وارد عرصه شده و به بهترین شکل ممکن جانفشانی کردند.

به گفته یوسفی، حماسه بی‌نظیر دفاع مقدس نمونه بارز و همیشه زنده‌ای از افتخارات فراموش‌ناشدنی ملت ایران در دفاع از ارزش‌های دینی، مذهبی و انقلابیشان دارد و مردم در مقابله با دشمنان این رویکرد را در پیش گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: ایثارگری و از خودگذشتگی ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی سند پرافتخاری است که آینده انقلاب را نیز بیمه کرده است و همه ملت ایران از بزرگ و کوچک، زن و مرد و پیر و جوان در خلق این حماسه بی‌نظیر سهم داشتند و زنده ‌نگه‌داشت آن نیز وظیفه‌ای همگانی است.

وی نقش جامعه زنان را در این حماسه بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: شیر زنان مسلمان ایرانی در سال‌های آتش و خون در کنار و پا به پای مردان در مقابل دشمنان ایستادند و تقدیم هزاران شهیده زن در سطح کشور گواه این ادعا است.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه سنندج، زنان کردستانی نیز در هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم 540 شهیده در پیروزی ایران در دفاع مقدس نقش موثری ایفا کردند.

یوسفی معرفی یکی از شهیده‌های زن استان کردستان به عنوان شهیده شاخص کشوری را افتخاری بزرگ برای مردم استان به ویژه بانوان دانست و گفت: شهیده ناهید فاتحی‌کرجو الگویی کامل و نماد ایثار و از خودگذشتگی زنان کردستان است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری 500 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و دینی در هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان تصریح کرد: در این هفته 500 برنامه با محوریت پایگاه‌ها، واحدهای بسیج دانش‌آموزی، حوزه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج اقشار مختلف در سطح شهرستان در حال اجراست.

وی اظهار داشت: حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا در طول هفته دفاع مقدس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، افتتاح پایگاه‌های بسیج محلات و کارخانجات، همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر و تجمع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت از جمله برنامه‌هایی است که تا پایان هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برقراری پیوند نسل جدید با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آشنایی جوانان با روحیه و انگیزه ایثارگران دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول