اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیجیان دانشگاه مازندران:

سکوت دولت‌های غربی در اهانت به پیامبر شکسته شود

خبرگزاری فارس: بسیجیان دانشگاه مازندران با انتشار بیانیه‌ای خواستار شکسته‌شدن سکوت دولت‌های غربی در برابر اهانت به پیامبر(ص) شدند.

سکوت دولت‌های غربی در اهانت به پیامبر شکسته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با انتشار بیانیه‌ای با محکوم کردن رفتار اهانت‌آمیز کشورهای مدعی حقوق بشر در توهین به مقدسات میلیاردها انسان مسلمان آورده است: سال‌های نه چندان دور بار دیگر زمانی که صدای دین محمد رسول الله (ص) بین دو مکتب و ایدئولوژی زمینی و مادی لیبرالیسم و مارکسیسم دو قطب نظام بین‌الملل در سرزمین ایران طنین‌انداز شد، کسی فکر نمی‌کرد که این ایدئولوژی در کشوری که سال‌ها سلطنت و دیکتاتوری‌ها در آن برپا بود به جایی برسد.

در این بیانیه آمده است: توانایی‌های ملت غیور و سلحشور ایران با توکل بر ائمه اطهار و تاثیرپذیری از مکتب عاشورایی توانست تا در مقابل قدرت‌ها بایستد که موجبات نگرانی و هراس در دل دولتمردان مستبد نظام سلطه‌جوی غربی را فراهم کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حال بعد از آن دوران پرفراز و نشیب که همواره از طریق جنگ‌های متعدد فشارهای فراوانی بر اسلام و ایران می‌آورند نتوانست جلوی رشد و توسعه همراه با عدالت فکری و سرزمینی تفکر اسلامی را در ذهن و جان ملت‌های استقلال‌طلب و آزادی‌خواه را بگیرد و بیداری اسلامی همواره بر حرکت خود در مقابل تفکرات لیبرالی، مارکسیستی، فاشیستی و دیکتاتوری ادامه داد.

این امر موجب شد تا دشمنان ایران علاوه بر جنگ بر جسم ایران یعنی سرزمین خاکی بر روح آن یعنی اسلام نیز حرکت مذبوحانه و خبیثانه‌ای را شروع کنند که این حرکات خلاف حقوق بشر دوستانه که همواره مدعی و شعار آن بودند است ولی این حرکات برای مسلمانان تازگی ندارد چرا که سلمان رشدی‌ها، کاریکاتوریست‌های دانمارکی و یا کشیش‌نماهای سوزاننده کتاب خدا قرآن راه به جایی نبرده و ساخت چنین فیلم‌هایی نه تنها از شان و شخصیت اسلام نمی‌کاهد بلکه این اسلام است که توانسته در دل دشمن نفوذ کند و بیداری اسلامی را از خاورمیانه به دل اروپا ببرد.

در قسمت دیگری از این بیانیه با اشاره به ریشه‌های این توهین‌ها آمده است: این حرکات مذبوحانه به ویژه بعد از واقعه 11 سپتامبر در سالگرد این واقعه به منظور زنده نگه‌داشتن جنگ‌های صلیبی و مقابله با اسلام و اسلامیان بارزتر شده، ولی این عظمت و بزرگی اسلام است که در پایان با منجی‌اش عدل و نیکی را در جهان برپا خواهد داشت.

دانشجویان دانشگاه مازندران در پایان این بیانیه خواستار برخورد جدی با عاملان این اقدام شدند و خطاب به دولت نیز آورده‌اند: دانشجویان بسیجی این هشدار را به دولتمردان می‌دهند که با بازی‌های سیاسی و تبلیغاتی خود در ایجاد رابطه با شیطان بزرگ آمریکا در برابر این خیزش مسلمانان نایستند و همچنین صدای سکوت خود را علیه این اقدام ناشایست بشکنند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول