اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان:

نگذاریم با یک تیتر یا مطلب فضای کشور به نفع دشمن ملتهب شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان گفت: کشور امروزه نیازمند روحیه ایثار و اخلاص است و باید بتوانیم فضای کشور را آرام نگه داریم، نگذاریم با یک تیتر یا مطلب، فضا به نفع دشمن ملتهب شود.

نگذاریم با یک تیتر یا مطلب فضای کشور به نفع دشمن ملتهب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله عباس واعظ طبسی ظهر امروز در دیدار استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان قطعا نمی‌توانند نسبت به یک نظام استثنایی با این جذابیت و الهام‌بخشی بی‌تفاوت باشند، بنا بر این مشکلات زیادی را نظیر جنگ تحمیلی ایجاد کردند که در آن ملت ایران با استقلال، احساس هویت، اصالت، عزت و شهامت ایستادگی کرد و دشمن را به زانو درآورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مقاومت ملت ایران در برابر قدرت‌های سلطه‌گر، برگ زرین و الهام‌بخشی را در تاریخ جوامع بشری رقم زد و نسل‌های بعدی در مورد این ایثار، اخلاص صمیمیت و یکدلی قضاوت می‌کنند.

تولیت آستان‌قدس رضوی با تأکید بر اینکه کشور امروزه نیازمند همان روحیه ایثار و اخلاص است، بیان داشت: باید از تجربیات اشخاص مختلف در امور بهره گرفت و هر چه بتوانیم باید فضای کشور را آرام نگه داریم، نگذاریم با یک تیتر یا مطلب، فضا به نفع دشمن ملتهب شود، بلکه با تلاش، همت و اعتماد به نفس و اتکا به خدا، تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: با وجود همه تحریم‌ها و فشارها که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ادامه داشته است، ملت ایران با اتکا به ایمان، اخلاص و تکیه بر باورهای دینی خود توانسته است در نهایت شجاعت، استقامت، عزت و سربلندی در مقابل دشمنان بایستد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه مردم استان خراسان شمالی را مردمی شریف، نجیب و مهربان توصیف کرد و گفت: وحدت و صمیمیت بسیار خوبی بین اهل سنت و شیعیان وجود دارد که فرصتی مغتنم برای نظام اسلامی است.

انتهای پیام/‌ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول