اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

افزایش تولید علم از راه‌های شکست دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزایش تولید علم در ایران را یکی از مهم‌ترین راه‌های شکست دشمنان خواند.

افزایش تولید علم از راه‌های شکست دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام اسدالله شیرمحمدی ظهر امروز در مراسم توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سنندج اظهار کرد: داشتن هدف در زندگی نخستین گام برای کسب آرامش در زندگی است.

وی کسب مدرک تحصیلی را یک هدف کوتاه‌مدت خواند و تصریح کرد: آنچه که به انسان آرامش می‌دهد داشتن هدف بلندمدت و جاودانه در زندگی است تا بعد از رفتن از این دنیا هم دیگران از اثرات آن بهره‌مند باشند.

وی عنوان کرد: هنوز مردم نیازهای علم و اندیشه خود را از منابع و دستاوردهای متفکران و دانشمندانی همچون پروفسور حسابی و شهید مطهری تامین می‌کنند.

مسئول حوزه نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: داشتن صبر و برنامه‌ریزی از الزامات دستیابی به هدف است که دانشجویان باید بیشتر به آن توجه کنند.

شیرمحمدی اظهار داشت: در مسیر کسب علم و دانش موانع مختلفی مانند هوای نفس و شیطان بر سر راه انسان قرار می‌گیرد که با توسل به قرآن، پیامبران و ائمه می‌توان از سد این موانع عبور کرده و به موفقیت برسیم.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی از تولید علم و دانش بیشتر در کشورمان در هراس است و همواره با ایجاد مشکلاتی همچون تحریم، جنگ روانی و تهاجم فرهنگی به دنبال تضعیف و عدم دستیابی ایران به دانش و تکنولوژی روز است.

وی اظهار داشت: داشتن سواد به تنهایی کافی نیست و دانشجویان باید به کسب مهارت انجام صحیح و اصولی علم و دانش توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این راستا تلاش فراوانی را انجام دهند.

مسئول حوزه نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: افزایش تولید علم در ایران چون خودکفایی کشورمان را به دنبال دارد یکی از راه‌های شکست دشمنان این مرز و بوم است.

شیرمحمدی تصریح کرد: دانشجویان جدیدالورود باید در انتخاب دوست و هم‌اتاقی خود نهایت دقت را داشته باشند و تمام فکر و تمرکز خود را روی مباحث درسی قرار دهند و در کنار آن هم در برنامه‌های جنبی فرهنگی آموزشی دانشگاه نیز مشارکت داشته باشند.

گفتنی است، دانشجویان جدیدالورود در پایان این مراسم طی میثاق‌نامه‌ای سوگند یاد کردند که نسبت به اصول و ارزش‌های اخلاقی متعهد و برای احیای دین اسلام تلاش کنند و همواره پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول