اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خبر داد

خداحافظی جهاد دانشگاهی زنجان با آموزش‌های عمومی

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: تا دو سال آینده جهاد دانشگاهی استان زنجان با آموزش‌های عمومی خداحافظی می‌کند.

خداحافظی جهاد دانشگاهی زنجان با آموزش‌های عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی عباسی ظهر امروز در بازدید رئیس جهاد دانشگاه کشور از مرکز آموزشی شماره دو جهاد دانشگاه زنجان، اظهار کرد: حرکت به سوی آموزش‌های تخصصی از برنامه‌ها و اولویت‌های جهاد دانشگاهی استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تخصصی شدن 40 درصد آموزش‌ها انجام شده است، افزود: تا دو سال آینده جهاد دانشگاهی استان زنجان با آموزش‌های عمومی خداحافظی می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه مرکز آموزشی شماره دو زنجان در هفت کلاس درس برنامه‌ریزی‌های آموزشی را انجام می‌دهد، یادآور شد: 475 نفر در این مرکز آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های تخصصی زبان در این مرکز به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این واحد بزرگترین مرکز ٱموزش تخصصی زبان در سطح استان محسوب می‌شود.

عباسی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه مدت از سوی این مرکز تصریح کرد: خوشبختانه استقبال مردم و دانشجویان از برنامه‌های آموزشی جهاد دانشگاهی مطلوب است.

وی ورود به آموزش‌های مجازی را از برنامه‌های جدی جهاد دانشگاهی زنجان برشمرد و گفت: در این زمینه نیز در استان زنجان در سال جاری اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه جهت‌گیری‌های دستگاه‌های دولتی به سوی آموزش‌های مجازی است، افزود: جهاد دانشگاهی در این زمینه آموزش‌های مجازی را در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار می‌دهد.

وی بر ضرورت سرمایه‌گذاری مطلوب در زمینه آموزش‌های مجازی تاکید کرد و یادآور شد: توجه به چنین آموزش‌هایی موجب توسعه و پیشرفت آموزش می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول