اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

مسابقات فوتسال جام شهدای جهاد دانشگاهی زنجان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از آغاز مسابقات فوتسال جام شهدای جهاد دانشگاهی زنجان خبر داد.

مسابقات فوتسال جام شهدای جهاد دانشگاهی زنجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام شهدای جهاد دانشگاهی زنجان با حضور 16 تیم برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای جهاد دانشگاهی را سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب اعلام کرد و افزود: این مسابقات برای نخستین بار برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال جام شهدای جهاد دانشگاهی در قالب فرهنگسرای تابستانی این نهاد انجام می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات به مدت یک هفته و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

وی تعداد بازی‌های برنامه‌ریزی شده برای مسابقات فوتسال جام شهدای جهاد دانشگاهی زنجان را 32 بازی اعلام کرد.

عباسی برگزاری کارگاه‎‌ مهارت‎های زندگی و دوره‎های آموزش پایان‌نامه‌نویسی، نرم‌افزار SPSS مقدماتی، نرم‌افزار SPSS پیشرفته و انیمیشن را از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای تابستانه این نهاد عنوان کرد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات و دوره‌ها را اهتمام به بحث اوقات فراغت دانشجویان بعد از فراغت از یک سال تحصیلی عنوان و تصریح کرد: با توجه به استقبال خوبی که از این مسابقات در نخستین دوره آن به عمل آمده است، بنا داریم با برنامه‌ریزی‌های مدون در این زمینه، ضمن تداوم این رقابت‌ها، با تعداد تیم‌‌های بیشتری نسبت به برگزاری آن اقدام کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه در فرهنگسرای دانشجویی علاوه بر دوره‌های آموزشی ـ کارگاهی، دوره‌های نشاط و تعالی مشتمل بر برنامه‌های مختلفی نیز پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز تا به امروز شاهد برگزاری دوره‎های نمایش، نقد فیلم، نقد و تحلیل شب شعر بوده‌ایم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول