اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌غربی صورت می‌گیرد

اعزام تجار به کشورهای مختلف برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در راستای معرفی و تبیین ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی برای سرمایه‌گذاران خارجی، هیئت‌های تجاری به کشورهای مختلف اعزام می‌شوند.

اعزام تجار به کشورهای مختلف برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عبادالله اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه امور اقتصادی که در سالن شهید باکری استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: این استان در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی، تولید، حمل و نقل، صنایع تبدیلی و ... مستعد فعالیت است که باید سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را از وجود چنین قابلیت‌هایی در استان آگاه کرد.

وی تصریح کرد: اعزام هیئت‌های تجاری به کشورهای دیگر یک گام بلند در راستای معرفی توانمندی‌های مختلف استان است به طوری که از مراجع ذی‌صلاح مجوزهای مورد نیاز در این راستا اخذ شده است تا به چند کشور سفرهای مفیدی انجام بگیرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه مقدمات مورد نیاز برای انجام این سفرهای خارجی فراهم می‌شود، ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف می‌توانند پیشنهادها، طرح‌ها و برنامه‌های خود را به این مجموعه ارائه دهند تا برای تصمیم‌گیری و پرداختن به مسائل مورد نظر، مبادرت شود.

اکبری شناخت بازارهای هدف، بررسی عملکرد کشورهای رقیب، شناسایی توانمندی‌های بالقوه و بالفعل، شناخت تکنولوژی آنها و معرفی قابلیت‌های استان را از جمله مهم‌ترین اهداف این سفرها برشمرد و در نهایت برای انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری در خلال این رفت و آمدها نیز اظهار امیدواری کرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ملاقات با مقامات تجاری، بازدید از کارخانجات، مراکز عرضه و توزیع، دیدار با تجار، تبادل اطلاعات در امور گوناگون و بررسی کیفیت بسته‌بندی را از مهمترین برنامه‌های هیئت‌های تجاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول