اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

حمایت از مدیران برای جذب سرمایه‌گذار به سفرهای خارجی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: مدیرانی که برای جذب سرمایه‌گذار قصد سفر به کشورهای همسایه را دارند از حمایت لازم برخوردار می‌شوند و این کار گامی برای حمایت از جذب سرمایه‌گذاران است.

حمایت از مدیران برای جذب سرمایه‌گذار به سفرهای خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند صبح امروز در جمع مدیران اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از کارهای مهم مدیران و فرمانداران معرفی توانمندی و قابلیت‌های استان از طریق شبکه‌های تلویزیونی است تا سرمایه‌گذاران از این ظرفیت‌ها مطلع شوند.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری وجود دارد تصریح کرد: در بخش سرمایه‌گذاری باید همه امکانات برای سرمایه‌گذار فراهم شود تا بدون دغدغه کارها پیش برود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: مدیر باید ریسک‌پذیر باشد و یکی از شاخصه‌های مهم مدیر موفق ریسک‌پذیری آن است.

حسنوند اضافه کرد: مدیرانی که برای جذب سرمایه‌گذار قصد سفر به کشورهای همسایه را دارند از حمایت لازم برخوردار می‌شوند و این کار گامی برای حمایت از جذب سرمایه‌گذاران است.

وی در ادامه بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد و افزود: اتمام مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی و هیئت دولت باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار بوشهر استان بوشهر را استانی با ظرفیت بالا ذکر کرد و افزود: در 12 ماه سال در این استان می‌توان فعالیت و طرح‌های عمرانی برای بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از آن اجرایی کرد.

حسنوند بر شناسایی راه‌های جذب بودجه ملی تاکید کرد گفت: همه مدیران و فرمانداران باید بسیج شوند و در جذب بودجه و اعتبارات ملی تلاش کنند که لازم است هر فرماندار و مدیر ماهی دو بار به تهران برای جذب اعتبارات ملی سفر کند.

وی بر نظارت بیشتر بر طرح‌های عمرانی تاکید کرد و افزود: مدیران و فرمانداران باید در اجرای هر طرح یک ناظر داشته باشند و علاوه بر آن مدیران نیز باید نظارت مستمر داشته باشند و چهار معاون استاندار هم در این امر مهم سهیم هستند.

استاندار بوشهر جایگاه استان بوشهر را بین‌المللی دانست و گفت: وجود بیش از 700 کیلومتر مرز دریایی و ظرفیت‌ها و امکانات فراوان می‌طلبد منطقه‌ای از استان به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود.

حسنوند استفاده از تسهیلات بانکی و برخورداری از صندوق توسعه ملی را یکی دیگر از راه‌های توسعه استان دانست و افزود: مدیران بانک‌ها موظفند با مدیران در توسعه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تعامل و همکاری کنند.

وی وجود مدیر در کنار سرمایه‌گذار را امنیت سرمایه‌گذاری دانست و اضافه کرد: ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های جذب سرمایه‌گذار است که این امنیت از طریق وجود مدیر در کنار سرمایه‌گذار محقق می‌شود.

استاندار بوشهر بر توجه به اشتغال و فراهم کردن زیرساخت‌های ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: باید برای ایجاد اشتغال از ظرفیت‌های موجود بهره برد که بدون اتکا به منطقه عسلویه و دریا باید برنامه‌ریزی کرد تا معضل بیکاری برطرف شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول