اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

ولایت فقیه جوهر اقتدار و امنیت کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوهر اقتدار و امنیت کشور ولایت فقیه است، گفت: اصلی‌ترین مقوله در امنیت ملی رهبری و ولایت فقیه است.

ولایت فقیه جوهر اقتدار و امنیت کشور است

بهروز نعمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: کشور ایران با کمترین امکانات جانانه جلوی دشمنان بعثی عراق ایستادگی کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر انسجام، وحدت، برادری و قبول مسئولیت در موج مظلومیت را در سطح جهان به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه امنیت ملی مقوله‌های مختلفی از جمله زمین، نیروی انسانی، سلاح نظامی و رهبری و ولایت فقیه را دارد، گفت: اصلی‌ترین مقوله و جوهر اقتدار کشور رهبری و ولایت فقیه است چرا اگر رهبری و هدایتگری‌های درست ولایت نبود نمی‌توانستیم به یک وجب از خاک کشورمان دست پیدا کنیم.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت در ادامه با اشاره به اینکه کشور ایران از نظر داشتن مقوله‌های امنیت ملی در سطح جهان یک کشور مستقل و نمونه بارز است، افزود: امام خمینی مردم را به مبارزه و شکست دشمن امیدوار کرد و این صحنه‌های اعجازانگیز ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی است که در بحرانی‌ترین شرایط هم با در دست گرفتن سکان کشتی نظام را از تزلزل نجات داد و ثابت کرد که جوهر اقتدار و امنیت کشور ولایت فقیه است.

نعمتی یکی از ترکیب‌های اصلی نیروهای عمل‌کننده در دفاع مقدس را سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی خواند و افزود: خود‌باوری بزرگترین سرمایه‌ای بود که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان به عنوان دستاوردی مهم نصیب ملت ایران شد که رمز این خود‌باوری در ایمان آنان نهفته است و کارآمدی خود را در چشم‌انداز افکار جهانیان به نمایش درآورد.

وی حاملان حقیقی تفکر بسیجی را شهدا دانست و گفت: سیره شهدا ملاک و معیار خوبی برای نقد وضعیت بسیج است و اگر شجره طیبه بسیج دچار آفت شود تنها با معیار تفکر بسیج می‌توان آفات بسیج امروز را زدود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین رشد باورهای دینی، شکوفایی استعدادها و خلاقیت، تولد تفکر بسیجی، حفظ تمامیت ارضی کشور، دفاع از حدود اسلام و انقلاب را از جمله دستاوردهای جنگ تحمیلی برای ایران برشمرد.

وی با بیان اینکه طنین استمداد امام (ره) در دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی آهنگ جاودانه‌ای را در جان ملت ایران به وجود آورد، تصریح کرد: بالندگی و فعالیت چشمگیر روحانیت در دفاع مقدس را مرهون هدایت‌گری‌های خالصانه روحانیت هستیم چراکه روحانیت از سنگر مساجد تا سنگر جبهه‌های غرب و جنوب کشور در تاریخ دفاع مقدس درخشیدند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول