اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران:

برخی امور به نام جامعه ایثارگران و به کام دیگران تمام می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران گفت: در بعضی از مواقع برخی از امور به نام جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در اصفهان انجام می‌گیرد اما، به کام دیگران تمام می‌شود.

برخی امور به نام جامعه ایثارگران و به کام دیگران تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی دافعیان ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش CCU بیمارستان امیرالمومنین (ع) اصفهان اظهار کرد: آنچه تاکنون در حوزه سلامت بیماران جامعه ایثارگر صورت گرفته در شأنیت آنها نبوده است.

وی ضعف در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این افراد را ناشی از کمبود اعتبار ندانست و افزود: به نوعی کم‌کاری و عدم هماهنگی مسئولان درمانی استان مسبب این وضعیت شده است.

مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران، تنها بنیاد شهیدان و ایثارگران را مسئول درمان این قشر از جامعه معرفی نکرد و ادامه داد: به منظور ارائه خدمات بهتر و مناسبت به جامعه ایثارگران نیاز به بسیج عمومی دستگاه‌های مختلفی دارد که به فراموشی سپرده شده است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مواقع حجب و حیای جانبازان سبب شده که آنها پی‌گیر مطالبات خود از مسئولان نشوند، افزود: تمام این افراد به دلیل اصل نظام از سلامتی و جان خود گذشتند اما با توجه به این امر با وجودی که به صورت مکرر مطالبات خود را از مسئولان خواستند، اما گوش آنها بدهکار نبود.

مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران با اشاره به اینکه در چنین وضعیتی چه کاری می‌توان انجام داد، اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از این ایثارگران به دلیل بیماری که بر آنها عارض شده با مشکلات عدیده‌ای در منزل خود روبرو هستند زیرا که برنامه‌ریزی خوبی در حوزه بهداشت و درمان آنها صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول