اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

امنیت کشور مرهون خون شهدا و فداکاری ایثارگران است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت کنونی کشور که در دنیا بی‌نظیر بوده مرهون خون شهدا و فداکاری ایثارگران است.

امنیت کشور مرهون خون شهدا و فداکاری ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا عادلی صبح امروز در برنامه بزرگداشت هفته ناجا اظهار کرد: امنیت از مهم‌ترین نیازهای بشری بوده که بدون شک هر انسانی سعادت خود را در کسب آرامش به دست می‌آورد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به خدمت شبانه‌روزی این نیرو در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: توسعه جامعه از هر لحاظ در سایه امنیت فراهم خواهد شد که این امنیت و آرامش آحاد دولت را به خدمت می‌گیرد تا به آن مشروعیت ببخشد.

این مسئول نظامی امنیت پایدار را زیرساخت آبادانی و رفاه جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: در امنیت پایدار مؤلفه‌های گوناگونی دنبال می‌شود تا گام‌های صعود جامعه را به سر حد اعلای خود برساند.

عادلی اظهار کرد: در ارتباط با امنیت پایدار وجه تمایزی در کشور ما نسبت به سایر جوامع دیده می‌شود و آن این‌که امنیت مرهون خون شهدا، فداکاری رزمندگان، حمایت مردم از نظام و دستاوردهای آن بوده که روز به روز این پایداری محکم‌تر و مقتدرتر حرکت خود را به پیش می‌برد.

وی به نامگذاری هر ساله هفته ناجا در کشور اشاره داشت و اظهار کرد: در سال جاری به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا  این هفته به نام سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ملی ما نام‌گذاری شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به وجه تسمیه نام‌گذاری این هفته پرداخت و ابراز داشت: سرمایه اجتماعی یکی از مفاهیم نوظهور در علوم اجتماعی بوده که ترویج همکاری میان افراد جامعه، فهم دقیق از حیات جامعه، امنیت ملی و رعایت حقوق شهروندی را به همراه دارد.

علیرضا عادلی از برنامه‌های متنوع بزرگداشت هفته ناجا سخن به میان آورد و گفت: در هفته ناجا نیروی انتظامی برنامه‌های درون سازمانی و برون سازمانی متعددی را پیش‌بینی کرده که در مجموع این برنامه‌ها پیرامون امنیت اجتماعی و حفظ اصول حقوق افراد در جامعه تأکید بیشتری شده است.

این مسئول انتظامی در ادامه ابراز کرد: در هفته ناجا حضور فرماندهان در مدارس و مساجد، تجلیل از شهروندان قانونمند در بحث ترافیک، برگزاری مسابقات فوتسال محلی، دیدار چهره به چهره فرماندهان با مردم، توزیع بروشور و لوح‌های فشرده، ویزیت رایگان پزشکی، تجلیل از خانواده شهدا و ... را خواهیم داشت.

در پایان این برنامه که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد از تعدادی خانواده شهید، آزاده و جانباز این حوزه تقدیر به عمل آمده و تمامی اکیپ‌های فعال به برگزاری برنامه‌های متنوع پرداختند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول