اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

تقاطع غیرهمسطح سه طبقه در اندیمشک کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: تقاطع سه طبقه غیرهمسطح در میدان بسیج اندیمشک با حضور مسئولان استانی و شهرستان کلنگ‌زنی شد.

تقاطع غیرهمسطح سه طبقه در اندیمشک کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، رئیس اداره راه و شهرسازی اندیمشک پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این تقاطع غیرهمسطح سه طبقه اندیمشک اظهار داشت: این تقاطع سه طبقه غیرهمسطح از سال‌های گذشته در دست بررسی و مطالعه است.

ابراهیم شیرین جانی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه بزرگ ادامه داد: این پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در اندیمشک احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان ساخت و بهره‌برداری از این پروژه دو سال طول خواهد کشید، افزود: با ساخت این تقاطع سه طبقه مشکلات ترافیکی این بخش از شهرستان که محل تقاطع بزرگراه اندیمشک ـ دزفول و جاده کمربندی خرم آباد ـ اندیمشک ـ اهواز و همچنین تردد وسایل نقلیه جهت دسترسی‌های شهری است، حل می‌شود.

شیرین‌جانی تأکید کرد: ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح در شهرستان اندیمشک تا حد زیادی در ایمن‌سازی راه‌های شهرستان تأثیر می‌گذارد و به این دلیل باید کوشید تا این پروژه در مدت‌زمان تعیین شده به پایان برسد.

وی افزود: این پروژه در حالی کلنگ‌زنی شد که کار نقشه و طراحی آن تائید و به تصویب رسیده است و امروز اجرای این پروژه توسط پیمانکار در اندیمشک آغاز به‌کار می‌کند.

گفتنی است شهرستان اندیمشک به دلیل قرار گرفتن در مسیر تردد تهران به خوزستان مشکلات ترافیکی بسیار زیادی دارد که ساخت این تقاطع تا حد زیادی این مشکلات را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول