اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی نشست ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس

صابری: مردم دل خوشی از برخی کلنگ‌زنی‌ها ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس که قداستی بی‌نظیر دارد باید روی افتتاحیه‌ها و بهره‌برداری‌ها متمرکز شویم زیرا مردم دل خوشی از کلنگ‌زنی‌هایی که گاها طولانی می‌شوند و نیمه‌تمام، ندارند.

صابری: مردم دل خوشی از برخی کلنگ‌زنی‌ها ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بسیاری از گفته‌ها و نوشته‌ها را نمی‌توان در قالب سخت خبر انعکاس داد، از سوی دیگر حواشی و بخش نرم خبرها مخاطبین و طرفداران زیادی در میان مردم دارد، از این رو خبرگزاری فارس در بسیاری از مواقع اقدام به درج حواشی نشست‌ها و گفته‌های مسئولان می‌کند که در این قسمت نیز به مواردی از آنچه حواشی نشست امروز ستاد برگزاری دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد نام می‌نهیم، اشاره می‌کنیم.

 

* زیرنویس فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس یکی از مواردی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت و در آن به اضافه کردن زیرنویس قبوض آب، برق، گاز و تلفن اشاره شد ولی استاندار با آن مخالفت کرد و گفت: به نظر من زیرنویس قبوض تلفن و برق و گاز کار فرهنگی محسوب نمی‌شود زیرا قبض‌هایی که در آن مبالغ زیادی برای مردم می‌آید، پاره می‌شوند و جایگاه و وجهه خوبی در میان مردم ندارند که بخواهیم کار فرهنگی در قبوض آب و برق کنیم.

البته استاندار در ادامه این بحث نوشتن یک جمله اخلاقی را در سربرگ نامه‌ها، کاری ارزشمند خواند و گفت: تاکنون در دوره مدیریتی‌ام هیچ نامه‌ای را بدون نوشتن یک جمله اخلاقی در آن ننوشتم.

* موزه دفاع مقدس یکی از مواردی است که در دوران مدیریت ارشد و سابق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بارها بحث اول محافل شد و محلی از اختلاف میان مسئولان شده بود، در این نشست یک بار دیگر به بحث گذاشته شد ولی باز هم سرنوشتی جز "اگر و اما" نداشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سردار امیری، فرمانده سپاه خواست که عملیات اجرایی این موزه در هفته دفاع مقدس آغاز شود ولی اگر و اماهای مشخص شدن مکان احداث این موزه، احداث و تصمیم‌گیری در مورد مکان آن را به جلسات بعد موکول کرد و استاندار گفت که من فکر می‌کردم شما در مورد مکان آن به نتیجه رسیدید ولی با این وضعیت شروع عملیات اجرایی آن ممکن نیست.

* استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: مردم دل خوشی از کلنگ‌زنی‌ها ندارند و لازم است در هفته دفاع مقدس که قداستی بی‌نظیری دارد، تنها افتتاحیه‌ها و بهره‌برداری‌ها در دستور کار باشد، صابری، طولانی شدن و نیمه‌تمام ماندن برخی کلنگ‌زنی‌ها را علت نارضایتی مردم از پدیده کلنگ‌زنی دانست.

* حسین صابری در بخشی از صحبت‌هایش، جنس خود را دانشجویی خواند و با تعریف خاطره‌ای از اولین روزهایش در کسوت استانداری لرستان گفت: اولین روزهای حضورم در استان لرستان مصادف شد با یک اعتصاب دانشجویی در این دانشگاه سیاسی و جنجالی که وقتی قصد داشتم به میان دانشجویان بروم و حرف آن‌ها را بشنوم با مخالفت بسیاری از مسئولان مواجه شدم ولی من رفتم و اتفاقا بسیار هم لذت می‌برم که به ابهامات و اعتراضات دانشجویی پاسخ دهم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را برای حضور در جمع‌های دانشجویان پرسشگر اعلام کرد و گفت: آماده‌ام تا در این هفته به دانشگاه‌ها بروم و به سؤالات و ابهامات دانشجویان این استان پاسخ دهم.

وی این را هم گفت که جلسات جنجالی دانشجویی و دانشگاهی این استان را به عهده من بگذارید.

* مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید در بحث تبلیغ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به گونه‌ای عمل کنیم که نوه من و شما بلند نشود و بگوید، دفاع مقدس چیست، جنگ چه بوده و خوزستان کجاست؟

* صابری در بخش دیگری از صحبت‌هایش، دفاع مقدس را متعلق به هیچ‌کس ندانست و تصریح کرد: همه ما در مقابل فرهنگ دفاع مقدس مسئولیم و اینگونه نیست که همه سپاه را مسئول و صاحب دفاع مقدس بدانیم.

* جلسه امروز با تاخیر تقریبا نیم ساعتی به علت حضور نیافتن استاندار برگزار شد و این در حالی است که چند جلسه مرتبط با این هفته که همزمان با این نشست بودند لغو شد.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول