اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجم مهرماه

ساختمان تاکسیرانی آمل کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار آمل گفت: در پنجم مهرماه همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس ساختمان تاکسیرانی شهرداری این شهرستان در بلوار سردار شهید امین طبرسی کلنگ‌زنی می‌شود.

ساختمان تاکسیرانی آمل کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی عصر امروز در آئین افتتاح بزرگ‌ترین پارک محله این شهرستان همزمان با ولادت همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در بلوار شهید منفرد نیاکی بیان داشت: پارک لادن سی و یکمین پارک محله این شهرستان است که به نوعی بزرگ‌ترین پارک شهری محسوب می‌شود.

وی افزود: این پارک با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در فضایی به مساحت چهار هزار و 800 متر مربع در مدت زمان 80 روز کاری به مرحله افتتاح رسیده است.

امیرسلیمانی در مورد امکانات این پارک که با هدف ایجاد همگرایی بین مردم این منطقه احداث شده است، یادآور شد: این پارک دارای پیست اسکیت استاندار است که یکی از برترین پیست‌های اسکیت مازندران به حساب می‌آید همچنین در آن پیست مخصوص دوچرخه‌سواری، ساختمان اداری، بوستان، پارک کودک و ابزارآلات ورزش همگانی و بدنسازی در نظر گرفته شد.

وی با اعلام اینکه ساخت سه پارک دیگر را در این شهرستان در دست اقدام داریم، گفت: در پنجم مهر ماه امسال نیز همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس ساختمان تاکسیرانی شهرداری این شهرستان در بلوار سردار شهید امین طبرسی کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار آمل با بیان اینکه پارک شهرک بسیجیان و 20 متری راهنمایی و رانندگی نیز تا پایان سال افتتاح می‌شود، اذعان داشت: باید فضای مناسبی را برای استفاده شهروندان با ایجاد امکانات لازم فراهم کنیم.

امیرسلیمانی با بیان اینکه پل روگذر جانبازان آمل نیز تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای این پروژه بزرگ درون شهری بیش از 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول