اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

باغ موزه اروندکنار کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: شهردار اروندکنار گفت: باغ موزه دفاع مقدس اروندکنار با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی در این منطقه کلنگ‌زنی شد.

باغ موزه اروندکنار کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان یوسف دریس صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی باغ موزه دفاع مقدس در اروندکنار که با حضور فرماندار آبادان، امام جمعه اروندکنار و مسئولان شهری کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس اروندکنار با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان کلنگ زنی و آماده احداث می‌شود.

وی افزود: قسمتی از این موزه به احداث پارک تعلق دارد که با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برای سال جدید و با هدف استفاده بازدیدکنندگان از موزه دفاع مقدس در اروندکنار احداث می‌شود.

شهردار اروندکنار ادامه داد: مکان این باغ موزه در کنار نهر ابودگر اروندکنار است و هدف از احداث این مکان آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

* افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در اروندکنار

در ادامه این مراسم و همزمان با هفته دفاع مقدس صبح امروز نمایشگاهی در خصوص هفته دفاع مقدس در محل شهرداری اروندکنار افتتاح شد که شهردار اروندکنار با اشاره به آیین‌های بزرگداشت شهدا در این هفته گفت: شهرداری اروندکنار به پاس قدردانی از شهدای 8 ساله جنگ تحمیلی با همکاری ارگان‌های اجرایی منطقه برنامه‌های خاصی را در این منطقه اجرا می‌کند.

دریس افزود: نمایشگاه دفاع مقدس اروندکنار با همکاری شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج اروندکنار و گردان حضرت زهرا تیپ 48 فتح، افتتاح و آماده بازدید شهروندان آبادانی و اروندکناری از این نمایشگاه است.

شهردار اروندکنار عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در شهرداری منطقه برپاست و تصاویر شهدای اروندکنار، نگاه اجمالی به یادمان شهدا، ارائه وسایل و ادوات جنگی، عرضه کتاب و حجاب برتر را در بیش از 10 غرفه عرضه می‌کند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های شهرداری اروندکنار در همکاری با ناحیه مقاومت بسیج این منطقه در هفته دفاع مقدس گفت: غبارروبی از مزار شهدا و دیدار با خانواده‌‌های شهیدان در اروندکنار از دیگر برنامه‌های این ارگان است.

دریس در پایان گفت: هفته دفاع مقدس و حفظ آرمان‌ها و فداکاری‌های شهدای جنگ تحمیلی برای ایرانیان به خصوص مردم اروندکنار اهمیت ویژه‌ای داشته و با همه توان خود در راه حفظ این آرمان‌ها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول