اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی

133 پروژه شهرداری قم افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: افتتاح و کلنگ‌زنی 133 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فرهنگی هشت منطقه شهرداری قم با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر قم، شهردار قم و جمعی از دیگر مدیران شهری قم برگزار شد.

133 پروژه شهرداری قم افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در مراسمی که ظهر امروز در سالن ورزشی مدرسه شاهد نمازی‌خواه برگزار شد، 133 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فرهنگی مناطق هشت‌گانه شهرداری قم با اعتبار 483 میلیون ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

از 133 پروژه شهرداری قم 29 پروژه به منطقه یک، 23 پروژه به منطقه دو ‌13 پروژه به منطقه سه و یک پروژه به منطقه چهار اختصاص داشت.

از دیگر پروژه‌های شهرداری می‌توان به 18 پروژه در منطقه پنج، 16 پروژه در منطقه شش، پنج پروژه در منطقه هفت، 10 پروژه در بخش خدمات شهری و هشت پروژه در بخش حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اشاره کرد.

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهرداری قم تقدیر و تابلو فرش نفیسی را از طرف مجموعه شورای اسلامی شهر قم به پاس قدردانی از تلاش‌های محمد دلبری به وی تقدیم کرد.

در ادامه یکی از معتمدان منطقه شش شهرداری پس از اعلام کاستی‌های این منطقه و قدردانی خدمات انجام شده از سوی شهرداری قم، تابلو فرش نفیسی را به رسم قدردانی به شهردار قم اهدا کرد.

تابلو فرش نفیس دیگری نیز از سوی احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به پاس قدردانی از مجموعه اقدامات و پیگیری‌های شهرداری قم برای عمران و آبادسازی این شهر اهدا شد.

در بخش دیگری از این مراسم شهردار قم یکی از سه تابلو فرش اهدایی را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به پدر شهیدان گلستانی اهدا کرد.

محمد دلبری دیگر تابلو فرش اهدایی را به رسم قدردانی از تلاش‌های تیم اعزامی شهرداری قم برای همیاری زلزله‌زدگان آذربایجان به سرپرست این تیم اعزامی اهدا کرد.

شهردار قم تابلو فرش سوم را نیز به پاس قدردانی از خدمات و تلاش‌های شهرداری تازه تاسیس منطقه شش به شهردار این منطقه تقدیم کرد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول