اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی البرز خبر داد

ترویج فرهنگ انضباط اجتماعی در بین دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز بر ترویج فرهنگ انضباط اجتماعی در بین دانش‌آموزان تأکید کرد.

ترویج فرهنگ انضباط اجتماعی در بین دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا صالحی ظهر امروز در آیین زنگ انضباط اجتماعی اظهار داشت: دومین روز از هفته نیروی انتظامی با نام پلیس، دانش و فناوری نامگذاری شده لذا باید با تمهیدات اندیشیده شده پلیس برنامه‌ها و مأموریت‌های خود را براساس دانش روز و فناوری‌های نوین تدارک ببیند.

وی ادامه داد: امروز زنگ انضباط اجتماعی در مدارس به صدا درآمد تا دانش‌آموزان با این مقوله بسیار مهم بیشتر آشنا شوند چرا که نقش دانش‌آموزان در برقراری انضباط اجتماعی بسیار مهم و ضروری محسوب می‌شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود گفت: باید از همان دوران کودکی انضباط اجتماعی را در بین فرزندان خود فرهنگ سازی کنیم تا در آینده آنان با این فرهنگ آشنا بوده و وظایف خود را به خوبی اجرایی کنند.

صالحی تأکید کرد: البته برای رسیدن به نظم و انضباط اجتماعی تدوین و اجرای یک برنامه منسجم و هماهنگ بین اعضای مختلف جامعه مهم به شمار می‌رود لذا باید تمهیدات لازم برای این مهم نیز اجرایی شود.

وی کارکنان نیروی انتظامی را به عنوان مجریان برقراری نظم و امنیت در جامعه در قبال مردم مسئول دانست و افزود: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

این مسئول افزود: طی سال‌های گذشته نیروی انتظامی با تعامل با مردم و برقراری ارتباط با قشرهای مختلف مردم توانسته در انجام مأموریت‌های خود بسیار موفق‌تر باشد چرا که هر جا حضور مردم پررنگ‌تر باشد مسئولان راحت‌تر و موفق‌تر می‌توانند مأموریت‌های خود را انجام دهند.

در حاشیه این آیین نمایشگاهی نیز تحت عنوان آسیب‌های اجتماعی در مدرسه شاهد برپا شد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول