اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

بهره‌برداری از 3 هزارمین واحد بهسازی شده مسکن روستایی در شهرستان بناب

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری از سه هزارمین واحد بهسازی شده مسکن روستایی در شهرستان بناب آغاز شد.

بهره‌برداری از 3 هزارمین واحد بهسازی شده مسکن روستایی در شهرستان بناب

 به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، به مناسبت گرامیداشت هفته «دفاع مقدس» و طی مراسمی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، فرماندار، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان محلی، استانی و اهالی محل؛ سه هزارمین واحد مسکونی بهسازی شده شهرستان بناب از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در روستای «علیخواجه» این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

این واحد مسکونی در 405 مترمربع زیربنا شامل سه طبقه احداث شده که برای تکمیل آن 810 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که مبلغ 400 میلیون ریال تسهیلات از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بناب تأمین و پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بناب در مراسم بهره‌برداری از این طرح گفت: در اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در سطح شهرستان بناب از سال 84 تا پایان سال 90 سهم شهرستان بناب از بهسازی و مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی 3 هزار و 923 واحد بوده که نسبت به عقد قرارداد 3 هزار و 699 واحد مسکونی اقدام شده است.

احمد قاسمی افزود: برای بهسازی خانه‌های روستایی در این شهرستان 270 هزار و 983 میلیون ریال تسهیلات از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول