اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مهر ماه سال جاری صورت می‎‏گیرد

بهره‎برداری از 50 پروژه در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: طی مهر ماه سال جاری 50 پروژه در استان زنجان به بهره‎برداری می‎رسد.

بهره‎برداری از 50 پروژه در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی آقاخانی عصر امروز در مراسم افتتاح هنرستان پسرانه خوارزمی در شهر قیدار اظهار داشت: از آغاز کار دولت نهم تاکنون احداث 122 پروژه آموزشی و پرورشی با 419 کلاس درس در استان زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 72 پروژه با 271 کلاس درسی به بهره‎برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: سایر پروژه‎ها نیز تا پایان سال مالی 92 و قبل از پایان کار دولت دهم افتتاح و بهره‌برداری می‎شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری 14 پروژه از محل منابع ملی در شهرستان خدابنده احداث می‎شود، اضافه کرد: 84 میلیارد ریال برای این پروژه‎ها هزینه می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 پروژه در شهرستان خدابنده به بهره‎برداری رسیده است، ادامه داد: در مجموع 50 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در استان زنجان افتتاح می‎شود.

آقاخانی همچنین در زمینه هنرستان خوارزمی شهر قیدار با اشاره به اینکه بیش از 14 میلیارد ریال از منابع استانی برای احداث این هنرستان هزینه شده است، تصریح کرد: کارگاه‎هایی برای هفت رشته آموزشی و تحصیلی در این هنرستان ایجاد شده است.

وی حجم عملیات صورت گرفته در اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان را بسیار بالا دانست و افزود: در مجموع حجم فعالیت‎ها از نظر فیزیکی در طول دولت‎های نهم و دهم سه برابر افزایش یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته به پروژه‎های اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان در طول دولت‎های نهم و دهم 10 برابر افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: کیفیت اجرای پروژه‎ها نیز افزایش بسیار خوبی داشته است.

وی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‎ها اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان در پنج دوره گذشته جزو سه استان برتر شناخته شده است.

آقاخانی یادآور شد: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته اقدام به احداث مدارس با کیفیت بسیار خوب می‎کنیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول