اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان:

6 طرح عمرانی و خدماتی در زرند بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار کرمان و با سرمایه‌گذاری 140 میلیارد ریالی 6 طرح مختلف عمرانی، خدماتی، آبرسانی و گازرسانی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

6 طرح عمرانی و خدماتی در زرند بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، امروز با حضور استاندار کرمان و با سرمایه‌گذاری 140 میلیارد ریال شش طرح مختلف عمرانی، خدماتی، آبرسانی و گازرسانی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

همچنین اسماعیل نجار استاندار کرمان در سفر یک روزه به شهرستان زرند با حضور در خانه شهیدان اسدی در شهر خانوک از خانواده معظم شهدا دل‌جویی کرد.

در مراسمی با حضور استاندار کرمان، جمعی از مدیران کل استان، امام جمعه، فرماندار، مسئولان اجرائی و قضائی زرند ساختمان شهرداری شهر خانوک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رضا کرمی فرماندار زرند در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: ساختمان شهرداری خانوک با زیربنای 670 متر مربع در دو طبقه و با هزینه 3 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.

همچنین نخستین جایگاه سوخت "سی‌ان‌جی" شهر خانوک با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال و اشتغالزایی دو نفر افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امروز با حضور استاندار کرمان عملیات احداث دوبانده کردن 10 کیلومتر از شهر زرند به طرف مسجد ابوالفضل (ع) با اعتبار 55 میلیارد ریال آغاز شد، این پروژه از دستاوردهای سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان زرند است.

عملیات انتقال خط دوم تغذیه آب شرب شهر زرند در قالب 3 هزار و 50 متر خط انتقال و با اعتبار 15 میلیارد ریال آغاز شد و طرح گازرسانی به یزدان‌شهر با حضور استاندار افتتاح شد.

ابوالفضل سرایلو مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اظهار داشت: این طرح با اعتبار 27 میلیارد ریال در قالب اجرای 27 کیلومتر خط تغذیه و 140 کیلومتر شبکه توزیع است که با اجرای این طرح 2هزار و 800 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

استاندار کرمان همچنین در این سفر از عملیات اجرایی احداث پل راه آهن به عنوان تنها پل ارتباطی مرکز شهر بازدید کرد.

مهرداد پاسیار مدیر کل راه آهن استان کرمان بیان داشت: احداث این پل با عرض 16 متر و با اعتبار 45 میلیارد ریال و 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول