اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سبک آرنیس قزوین خبر داد

نایب‌قهرمانی آرنیس بانوان قزوین در رقابت‌های کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس سبک آرنیس استان قزوین از نایب‌قهرمانی تیم آرنیس بانوان این استان در رقابت‌های کشوری آرنیس خبر داد.

نایب‌قهرمانی آرنیس بانوان قزوین در رقابت‌های کشوری

محمدعلی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم آرنیس بانوان استان قزوین با کسب 10 مدال رنگارنگ موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی رقابت‌های کشوری آرنیس بایستد.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های کشوری آرنیس تیم‌های مطرح کشور شرکت داشتند، عنوان کرد: تیم‌های آرنیس اصفهان، تهران، کرمانشاه و گیلان در این رقابت‌ها حضور داشتند که حضور این تیم‌ها سبب ارتقای سطح فنی مسابقات شده بود.

نوروزی ادامه داد: سرپرستی تیم آرنیس استان قزوین را زهرا پهلوان‌زاده مربی برجسته آرنیس این استان بر عهده داشت.

رئیس سبک آرنیس استان قزوین ابراز کرد: بانوان آرنیس‌کار این استان در این رقابت‌ها به خوبی ظاهر شدند و با قاطعیت حریفان خود را شکست دادند.

نوروزی با بیان اینکه این استان جایگاه مطلوبی در رشته ورزشی آرنیس در کشور دارد، تصریح کرد: رشته آرنیس در استان قزوین توسعه بسیار چشم‌گیری داشته و روز به روز بر علاقه‌مندان به این رشته در این استان افزوده می‌شود.

این مسئول با اشاره به بانوان آرنیس‌کار استان قزوین بیان کرد: در بخش بانوان نیز رشته آرنیس در این استان ورزشکاران خوبی را دارد و تیم آرنیس بانوان استان قزوین در کشور جزو استان‌های برتر است.

رئیس سبک آرنیس استان قزوین با اشاره به اینکه رشته ورزشی آرنیس رقابت‌های جهانی دارد، تشریح کرد: ورزشکاران رشته آرنیس می‌توانند پیشرفت خوبی داشته باشند چراکه این رشته مسابقات جهانی دارد.

نوروزی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: رشته آرنیس در استان قزوین به پیشرفت خود کماکان ادامه دهد و روز به روز بر علاقه‌مندان به این رشته افزوده شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول