اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به رغم تمام تلاش‌ها و تبلیغات سوء دشمنان

نظام جمهوری اسلامی از امنیت کامل برخوردار است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به رغم تمام تلاش‌ها و تبلیغات سوء دشمنان نظام از امنیت و آسایش و آرامش کامل برخوردار است.

نظام جمهوری اسلامی از امنیت کامل برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خراسان‌رضوی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل مرکز آموزش ثامن‌الائمه ناجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در واقع برای تجلیل از خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی و ماموریت‌های متعدد آنها است، ناجا همواره به صورت 24 ساعته در حال ماموریت و خدمت و تامین امنیت جامعه است.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به رغم تمام تلاش‌ها و تبلیغات سوء دشمنان نظام از امنیت و آسایش و آرامش کامل برخوردار است، شاهدیم که نتیجه تمام دشمنی‌ها و اقدامات دشمنان نظام در گذشته این شد که با از خودگذشتگی‌های رزمندگان دفاع مقدس، پشتیبانی مردم و هدایت‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری چنان حماسه‌ای بزرگ آفریده شد.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: امروز هم مجموعه نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی با تلاش‌های شبانه‌روزی و با پشتیبانی مردم و حمایت ائمه‌اطهار(ع) امنیت را برای مردم سراسر ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی نقش برجسته و موثری در تامین امنیت جامعه دارد و در واقع نقش اول تامین امنیت جامعه بر عهده ناجا است.

صلاحی ادامه داد: اگر امروز مردم در سطح مراکز علمی، جاده‌ها، شهرها و روستاها و غیره دغدغه امنیتی ندارند به واسطه تلاش‌های مجموعه نیروهای انتظامی است چرا که به گونه‌ای عمل کردند که دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی در فضایی ایمن و با آسایش کامل بتوانند به تحصیل علم مشغول شوند تا جایی که رشد متوسط علمی ایران 11 برابر دنیا شود.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت و استمرار آن در نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه ناجا است، یادآور شد: امروز جاده‌ها و مرزهای خراسان‌رضوی امن‌ترین جاده‌ها و مرزهای سطح کشور هستند که این نیز به واسطه تلاش‌های مجموعه انتظامی در سطح جاده‌ها و مرزها است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول