اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر (عج):

خوان خدمت به روی مسئولان گشوده شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر (عج) گفت: گرچه شهادت که خوان نعمت بود، برچیده شده و تنها به روی بندگان خاص گشوده می‌شود، ولی خوان خدمت به روی مسئولان و مردم گشوده شده است.

خوان خدمت به روی مسئولان گشوده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ابوالحسن کبیری در اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس در محل تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امام خمینی (ره) از دوران دفاع مقدس با عنوان خوان نعمت یاد می‌کردند و امروز نیز گرچه در باغ شهادت بسته شده ولی خوان خدمت گشوده شده است.

وی افزود: امروز نیز راه شهادت به روی بندگان خاص خداوند مانند شهیدان جعفرخانی، حسین‌پور و شهدای هسته‌ای کشور باز است.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) تصریح کرد: مجموعه نمایشگاه و رزمایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری مجموعه دستگاه‌ها، نهادها و ادارات و سازمان‌ها برگزار شد که همین نهادها نیز در دوران دفاع مقدس به یاری رزمندگان اسلام شتافتند.

کبیری تأکید کرد: برگزاری این نمایشگاه و گرامیداشت نشان می‌دهد که هنوز مردم برای حفظ ارزش‌های انقلاب ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: بیش از سه هزار و 500 دانش‌‌آموز در ایام بازگشایی مدارس با حضور در نمایشگاه دفاع مقدس از این مجموعه بازدید کردند.

کبیری تأکید کرد: یکی از مؤثرترین راه‌های انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل‌های دوم، سوم و حتی چهارم همین برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: گرچه 27 سال از دفاع مقدس گذشته ولی هنوز یاد شهدا، آزادگان و جانبازان زنده است.

کبیری تصریح کرد: بیش از 400 انفجار در رزمایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام و بیش از 8 هزار گلوله نیز در این مراسم شلیک شد تا نمایش یکی از عملیات‌های دفاع مقدس به خوبی انجام و برای مردم ملموس باشد.

وی ادامه داد: دشمن نیز از توانایی جمهوری اسلامی ایران خبر دارد و به همین دلیل به جنگ نرم روی آورده که باید در این مسیر با حفظ ارزش‌ها در نبرد نرم با دشمن پیروز شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول